Ny kompis

Hej på er !

Idag har jag varit med ass.
Dock fick jag ett stort anfall redan klockan fem på morgonen, vilket jag inte fått på år & dar.
Anfallen kommer helt plötsligt väldigt utspritt.
Såååååå ledsamt.

Så när ass kom i morse så sov jag och det gjorde jag ett tag till.
Har sovit så gott som hela dagen eller varit ledsen i ögat.
Ngn få gång har jag varit vaken, alltid nåt.

Tråkigt ikväll avslutade jag med att ha 40.2grader i feber, på tok för högt för mig!!
Så nu är jag under ständig uppvak av mamma & pappa.
Är även förkyld.

Nu hoppas vi ju VERKLIGEN att jag är frisk tills Måndag då vi ska fara till Lund ju, är ju bara 2½dag kvar där hoppas jag blir frisk, det är dem viktiga dagarna känner mamma ju, mamma vill ju på utskrivnings samtalet bland annat.

Idag fick jag & lillebror en kompis, en ny familjemedlem lite mer i vår storlek så mkt roligare!
Jag har inte träffat han så mkt idag eftersom jag sovit mkt, men det lilla vi träffats har jag haft leende på läpparna :)

Nämligen en valp :O)

På bild ovan så luktar vovven på mig och jag funderar en sväng hihi.
Vi hann inte få ngn bättre bild på oss eftersom han hade så spring i benen ;)


Vi har bytt ut halsbandet på honom till ett annat som passade honom bättre.
Var och en har ju sin smak :)

Mamma har idag varit på MejDej kooperativet hos Maria och gjort en annons på arbetsförmedlingen att jag söker timvikarie och semestervikarie. Det är rätt bra att ha i sommar eftersom när en av mina assistenter har semester så måste jag ju ändå ha två tillgänliga ifall den ena blir sjuk ju. Så vi körde på en annons idag så får vi se om ngn söker. Men det får vi ju hoppas.
Men vem kan motstå en sån dam som mig ? ;)
Undertiden som Mamma var med Maria så var lillebror rastlös så han lekte med Agneta under tiden hihi bruka han göra där på kontoret :)

Nu ska jag försöka krya på mig!
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Sabina

Vilken stark människa du är...

Din dotter verkar vara en underbar liten tjej.. :)

2009-05-08 @ 22:36:33
Postat av: Emma

Håller tummar och tår på att du blir frisk tills Måndag =) Kram

2009-05-08 @ 22:43:07
Postat av: Gunilla

Gud va kul med enliten hund

Hoppas du kryar på dig snabbt o kommer ner till lund igen på måndag

kram

2009-05-09 @ 08:16:33
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/
Postat av: ida

Hej matilda!



Hittade hit till din blogg efter att din uderbara starka mamma lämnat ett spår efter sig på singelpappas blogg! Såg din mamma å lilla valpen igår med björn och ellen.. vilken underbar liten lekkompis ni fått.. tror allt ellen blev lite avundsjuk på den söta vovven..hihi.. Det blev iaf jag..:P Ville bara säga att du e en underbar vacker liten tjej och att jag beundrar din mamma så!! Tack för att jag får följa dig här..kommer absolut titta in igen..:)



Kram ida

2009-05-09 @ 09:29:10
Postat av: Daniel

Krya nu på er i stugan.. försöker oxå kurera mej!



Mina vovvar hälsar den lille!

2009-05-09 @ 11:56:09
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0