Ny Assistent



Sorry att det inte blivit så mkt bloggar på sistone, men det går ju i perioder precis som allt annat.
Det verka ha ljusnat nu iallafall och att det börjar gå på rätt håll igen (ja allt går i perioder) nu hoppas vi på det inte blir dåligt på läääääänge igen helst inte alls.

Igår hade vi en intervju med en tjej som sökte igår till oss, tio minuter efter mamma hade läst ansökan, så kändes det relativt bra. Så mamma ringde upp henne och bokade intervjun. Bara där fick man märka att hon var flexibel och kunde komma på en intervju samma dag, perfekt !
Intervjun var positiv.
Mamma & Pappa samtalade lite och beslutade sig för att välja henne.

Nu hoppas vi hur mkt som helst att hon kommer att trivas och att vi kommer trivas med henne !
Imorgon som start, då kommer hon i ngr timmar för första gången & ska vara med mig och min ord. ass. =) Spännande!
Hon kom in till mig lite innan hon gick hem idag det verkade som jag gillade henne iaf.

Håll tummar & tår att detta är den rätta !
Vi har trotts allt haft en hel del intervjuer.

Hoppas hoppas hoppas !!! Men redan efter personligt möte så har de känts som det ska funka bra.

Ja där blev en liten uppdatering:)
Nu är jag trött och får sova, ass kommer ju & väcker mig imorgon då får jag va pigg eftersom jag ska ta en morgondusch även. Och så kommer ju den nya ass, spännande ! Roligt att hon med tillåter att vara med foto =) det är ju en del av min vardag. (Mamma har ngr lappar man får skriva på när man blir anställd, vilka saker man går med på osv)

GODNATT !

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Va kul att ni hittade en passande ass håller tummarna på att de blir bra.. men de blir de

kram på dig sötis

2009-05-29 @ 09:00:49
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/
Postat av: Lena Roos

vad kul med en ny ass.....ser att du gillar chocklad

2009-05-31 @ 11:22:56
URL: http://www.metrobloggen.se/kexsnutte

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0