Nu ska jag berätta något roligt !



Vet ni vad ?!

Natten från måndag till tisdag hade jag ett JÄTTE anfall, riktigt riktigt stort :(
Tisdag dag ringde ju mamma till ssk och undrade över att börja med nya medicinen.
Och japp det gjorde vi på tisdag kväll.

Jag har minsann inte haft något anfall sedan natten mellan måndag & tisdag !
Hur konstigt känns inte det då?
Efter att jag haft varje dag en längre tid och till och med två per dag imellan åt.

UNDERBART !!
UNDERBART !!
UNDERBART !!

Ja det är precis vad det är.

Nu ska vi inte ropa för mkt "hej" ännu..

Två alternativ varför jag inte haft anfall sedan dess är..

1. Jag har sådan period utan anfall i väntan på ett stort
2. Min medicin funkar perfekt

Nu får vi minsann hoppas på alternativ 2, inte sant ??!!



HOPPAS MED MIG PÅ ALTERNATIV 2 !!
PEPPA MIG/MIN HJÄRNA !


Kommentarer
Postat av: Emma

Wow, Mathilda! Vi ska inte ropa hej än, nej, men om inte annat får vi vara glada för dessa anfallsfria dagarna! SÅÅÅ glad för din skull! :D

2009-05-01 @ 21:50:04
URL: http://emmixen.se
Postat av: Iris

Fantastiskt skönt! Jag hoppas VERKLIGEN att detta är början på bättre tider för er! Om det sen kommer något anfall igen, så tänk inte att nu är vi tillbaka i samma jobbiga situation, för helt anfallsfri kanske man inte kan hoppas på att bli sådär snabbt men det behöver ju alls inte bli lika ofta längre - och det ser ju lovande ut! Jag har förresten en dotter med många likheter med Mathilda (även i utseendet!) som är två år, och läser gärna på denna och din mammas blogg. Hoppas ni får två till intressanta veckor i Lund! Jag undrar förresten också vad din nya ep-medicin heter!

2009-05-01 @ 22:10:36
Postat av: Natasja

Åh vad glad jag blir att du inte haft anfall sen det sista!!

Hoppas verkligen medicinen funkar för dig och att du får fortsätta vara fri från de dumma anfallen.



Detta var verkligen vad vår morgon behövde läsa för barnen vaknade halv 6 och natten har varit orolig från Minos sida med massa ryck och knasigheter..

Kram

2009-05-02 @ 06:58:47
URL: http://izabellemino.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0