Natten var jobbig


Bild från Juli 2007.

Inatt var jag jätte ledsen hade ingen ro och kunde verkligen inte somna. Sånna tillfällen är tråkiga för då måste mamma & pappa ta till med att ge mig Stesolid.

Stesolid fick jag alltså inatt och somnade(skönt för mig) men dock är det negativa att jag slemar ännu mer och att jag sover länge.
Så jag sover än, men hoppas på jag vaknar så att jag kan ut i det fina vädret.

Imorgon ska mamma på utskrivningsamtalet på BRH men dessvärre vill mamma inte åka själv, syns inte min bästis mamma är hemma från utlandet än för hon hade garanterat följt med. Så där är ju inte större val än att mamma får ju åka dit själv. I förhoppningar på att mammas psyke klarar det helt själv utan ngt slags stöd intill sig.

Igår när mamma var hos Agneta på MejDej så fick hon ett papper utav henne där mamma fastnade för en kvinna som söker arbete på MejDej. Vi kommer garanterat att välja henne till en anställningsintervju (då vi kommer ha mer än en anställningsintervju). Så än så länge har vi funnit en att ta med på intervju.

Nu hörs det som jag vaknat !
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Lilla gumman då

Kramar om o hoppas dagen blir bra..

2009-05-12 @ 12:02:41
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/
Postat av: Pappa

O ja gissa om jag kände mig taskig och ångerfull för att ge dig stesolid.. Men var ju för ditt bästa gumman.. pUSS ÄLSKAR DIG

2009-05-12 @ 22:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0