Lösenord snack

Lutar åt att fixa lösenord på min blogg säger mamma, då där finns människor som inte bör läsa sådant här.

Ex på sånna människor:
- Dem mår bra av att vi kan må dåligt
- Dem kommenterar elaka kommentarer
- Dem försöker inte förstå utan bara klandrar
- Dem snackar skit om mitt liv & min familj
- Och det är ju inte alla som man anser heller behöver läsa här & då är det ju praktiskt att kunna sätta lösenord på bloggen så att man ändå kan få behålla dem underbara läsarna och att kunna få blogga av sig allt ändån <3

Sånna kan vi ju vara utan!
- Med andra ord, dem människorna har då inte här och göra!

Givetvis så kommer väldigt många få lösenordet, ni vet ju själva vilka ni är som läser för intresset skull, eller för vi är en bra hjälp för dig & ditt barn kanske osv.

Vet inte när eller om det är 100% säkert..

Men om nu mamma sätter lösenord, så vill jag ju ha era uppgifter. Så lämna en kommentar i detta inlägg om ni vill läsa vidare, lämna din mail adress så löser vi det om du är en person som vi anser kan få läsa vidare om vi nu sätter lösenord.
Vill tillägga till er som läser från MejDej kooperativ, sjukhus, hab från Lund & Kristianstad osv osv.. Va inte rädda för att fråga eftersom vi vet att ni läser. För ni får verkligen lösenordet utan tvekan !

Inget är bestämt att lösen ska komma men tanken finns där...

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Natasja

Blä vilka fulingar till att va så elaka!



Jag tar gärna ett evtl. lösenord.



Skickar en stor kram och hoppas att dagarna hemma blir sköna och trevliga.

2009-05-07 @ 07:53:27
Postat av: Tina

Hej!

Jag vill gärna fortsätta följa er på bloggen, hihi gör det varje dag!

Tråkigt att det finns personer som inte vill er väl. Din mamma gör ett underbart jobb och det märks att hon hela tiden försöker ha ditt bästa i tankarna hela tiden.

Lycka till med allt och hoppas att ni kommer fortsätta skriva!

Mvh Tina

2009-05-07 @ 08:11:52
Postat av: Lena

Sorgligt att det finns sådana människor! Tyvärr finns det en del såna överallt. Förstår verkligen om du sätter lösen. Jag skulle gärna vilja fortsätta läsa, då jag tycker bloggen ger mig mycket. Den är intressant och det känns som man fått en relation till Matilda fastän man aldrig träffat henne. Jag läser till syrra och är därför mycket intresserad av människor... stor kram till er alla!

2009-05-07 @ 08:19:02
Postat av: veronica

jag hoppas på att få fortsätta läsa eran spännande blogg. så roligt att följa er.. kram

2009-05-07 @ 08:19:33
URL: http://www.metrobloggen.se/inka8
Postat av: Anonym

hej sessan vissa människor har tyvärr inte mer vett än att vara elaka men det hade varit tråkit att inte kunna läsa din underbara blogg

kram

2009-05-07 @ 08:24:31
Postat av: Anonym

Hej Jo jag läste att ni funderar på att sätta lösenord på din blogg. Jag hoppas då att jag kan få lösenordet. Jag älskar verkligen att läsa denna blogg. Du är en så glad och go tjej. jag loggar in flera gånger per dag för att se om du har bloggat.



Sen är jag utbildad undersköterska med inrikting på funktionshinder och utvecklingsstörning så jag känner att jag lär mig mer om hur anhöriga mår och hur man ska bemöta dom på bästa sätt. Min mail är Linda[email protected]

ha en trevlig lång helg hemma nu.

Kram Linda

2009-05-07 @ 09:12:07
Postat av: Emma

Jag vill ha lösen om jag får =) Kram

2009-05-07 @ 09:37:19
Postat av: Gunilla

jag hoppas o vill gärna att jag får lösen

jag gillar att läsa om hur du och din familj har de..ha de bäst kram

2009-05-07 @ 10:49:23
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej!



Jag skulle gärna vilja ha ert lösen om ni väljer o låsa bloggen. Har full förståelse till om ni väljer o låsa bloggen!!



Ni verkar ha en riktig kämparanda i er familj!

Fortsatt lycka till med vistelsen i Lund.



Många kramar Maria

2009-05-07 @ 11:38:45
Postat av: Anonym

Jag vill gärna ha lösen om det blir något. Kram

2009-05-07 @ 13:08:20
Postat av: malin

Hej! Jag hittade din blogg av en slump och har sen dess fortsatt att läsa den. Den är väldigt intressant skriven och många bra tips till andra i samma eller liknande situation som dig eller anhöriga. Din mamma kanske skulle fundera på att skriva en bok! :)Hoppas att ni tycker att det är okej att jag läser. Kram/Malin

2009-05-07 @ 13:35:45
Postat av: Louise

Vill gärna fortsätta följa din blogg Matilda. Läser den varje dag och tycker att du är en jättefin tjej, med en familj full av kärlek. Hoppas på att få lösenordet. Kram!

2009-05-07 @ 13:47:12
Postat av: Malin

Hej! Jag trillade in på din blogg från FL och vill gärna fortsätta att följa den. Har själv en liten kille som nog är rätt lik dig!

Kram

2009-05-07 @ 14:26:21
URL: http://matochsovklockan.blogspot.cm
Postat av: Lena Roos

jag vill gärna ha lösen om det nu blir så att du ska ha det....jag läser din blogg i stort sett varje dag....kanske inte kommenterar varje dag men jag får bli bättre på det/Kram

2009-05-07 @ 17:35:24
URL: http://www.metrobloggen.se/kexsnutte
Postat av: Helena & Alvin

Vi vill jättegärna fortsätta läsa din blogg, då vi får så mycket bra tips i den. =)

2009-05-07 @ 17:36:44
URL: http://mrsekka.blogspot.com
Postat av: Anna Svensson Crona

Hej

Jag har hittat hit via FL. och tycker du är en så fin tjej så jag hoppas jag får fortsätta följa din blogg. (för tillfället så läser jag o kommer ihåg hur det var på BRH) Du verkar ha det så bra och föräldrar som verkligen är toppen!



Synd bara att det finns dumma människor.



[email protected] är min epost.

2009-05-07 @ 20:30:57
Postat av: Rut

Hej

Jag har inte vogad att skiva i er hemsida. Men nu behöver jag det!

Jag har läset hemsidan nu i månad och tycker att det är bra hemsida för andara föreldra (som mig) som har anardlund barn.

Jag har livat i den värl i 9 år och har hemsida för min dotter men det är på Islänska. Jag har tänkt att göra en på svenska men jag behöver lera mig betre svenska :)

Hör ganan av dig jag kan kannske tipsa dig om synträning.

Stort kram

Rut

2009-05-07 @ 21:54:17
Postat av: joselyne

hej!!!! tråkigt med såna elaka människor, bättre att låsa då... du har min majl om du vill ge mig den... kram till er alla

2009-05-07 @ 23:10:18
Postat av: Iris

Jag vill absolut kunna fortsätta läsa denna blogg! Har en dotter på två år, som har många likheter med Mathilda.

2009-05-07 @ 23:32:33
Postat av: Agneta

Klart att jag vill ha lösenordet. Kram Agneta MejDej

2009-05-08 @ 09:00:05
Postat av: momo

Blir så Djävla förbannad,att jag önskar personerna som är så djävliga själva ska få känna av det!! Vet att man inte säger/tänker så. Förståelse att du/ni lösenordskyddar..Momo Älskar Dig Pluttfisan;-) fast d vet du hihi

2009-05-08 @ 11:13:15
Postat av: Malin

Såg att min bloggadress var fel här uppe. Hoppas att ni vill kika in hos oss också. Vi var på BRH igår och det var verkligen jättemysigt. Hoppas få vara där längre nästa gång.

2009-05-09 @ 10:37:58
URL: http://matochsovklockan.blogspot.com
Postat av: Malin

Nu kommer jag med en kommentar igen. Vill jätte gärna fortsätta läsa om dig! Har själv gått barn o fritid och läste en del del kurser om funktionerhinder osv i 3:an. Har även jobbat en del som avlastare" åt en 6årig tjej.



Förstår helt klart att ni vill ha lösenord på bloggen.

Kram [email protected]

2009-05-10 @ 21:15:08
URL: http://lantani.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag fortsätter gärna läsa din blogg:D Jag beundrar dig och dina föräldrar:)!! Vilken underbar familj!

2009-05-10 @ 22:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0