Kräkningar & Kvällspromenad


Natten till idag var hemskt som sagt och jag fick stesolid.
Jag vaknade dock vid nio tiden, otroligt!
Jag var pigg & Glad, fick nog en bra sömn efter stesoliden. Skönt !

Klockan elva målet så direkt när ass var klar att gett mig mat så kräkte jag ut allt igen en riktig fontän blev det av de hela.

Helt plötsligt fick jag även mkt grönt snor i nosen och blev trött, därefter somnade.

Under hela dagen har jag sen haft sånna små "bebiskräkningar".
Matningen med napp har gått jätte bra idag, jag har fått vid varje måltid av ass.
Palsternacka & potatis, muums !! Det gillade jag även när jag var i 3-4 månaders åldern.

Haft sitt träningar, bollträningar osv.. Allt har gått bra.
Ass kommit underfull med att jag sitter mkt stadigare och bättre när jag leker med brandfilten :) Den prasslar ju så roligt ! Så nu får det väl bli leken tillsammans med sittningen lite oftare, då jag så gott som hade suttit själv hela tiden uttryckte sig ass till mamma om.

Efter ass gått hem idag så kelade jag lite med Lukas på puffen, även mamma pappa & lillebror tittade in.
Mamma tyckte sen det var dax för mig att komma ut och få friskluft.



Mamma kopplade Lukas och satt mig i vagnen, sen gick vi tre ut 17:50 träffade Ellen och gick med henne. Vi var hemma 19:30. Så det blev en lång & härlig runda. Jag hade glatt humör hela tiden.
Lukas var lat och orkade inte gå hela biten hihi, men han är ju inte så stor än. Så han fick ligga i min korg under vagnen hihi där trivdes han bra.



Nu sover jag gott och vi hoppas på jag gör det resten av natten !
Nu ska mamma skriva en blogg här på min sida.. 
 
Imorgon är jag ass ledig.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Ellen

Vilka fina bilder det blev:)

Var roligt att träffa dig, var ju ett tag sen nu :(

Kramis

2009-05-12 @ 22:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0