Knill



Hello Heart

Idag har jag varit med ass från klockan sju till fem.
Jag har haft sitt träning och stått upp sammanlagt 2 tim & 50min utomhus :)
Varit på lite halv gnälligt humör, antagligen har ja väl velat va för mig själv men det får ja ju inte vara för ofta.
Förut stängde jag ju alltid in mig själv och det vill vi inte tillbaka till.

Nu sitter jag här hos mamma i knäet och bloggar :)
Här trivs jag och skrattar för fullt när mamma kittlar mig.

Igår kväll när jag var på bra humör så testade mamma knill med mig i vaket tillstånd, och det gick väldans bra :)

Nu ska ja mysa vidare har inte tid och blogga mera !
Passa på och mysa när lillebror sover hihi, så han inte stör hihi...

Men lillebror var förresten jätte snäll igår kväll jag fick 5 pussar av honom i strek :O) och han klappade mig och kittlade mig. hihi roligt va det jag blev jätte glad ! När pappa och lillebror sen busade medans jag satt och fick mat och medicin o soffan så skrattade jag massor för det va skojigt när dem hoppade rundor och lät lusigt.

Det här att inte ha min stol på hemma plan under permisen känns dock inte så bra.. tråkigt...

nu gick jag ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att du/ni bloggar, det har jag saknat :)



Vad är knill?



Mys massor nu när ni är hela familjen samlad! Kram!

2009-05-01 @ 18:27:33
URL: http://emmixen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0