Jobbiga anfall

Min temp på morgonkvisten var 37.9 alltså sjunkit, men jag gör mkt tvärvändningar som ni flesta vet. Helt plötsligt är jag på jätte hög temp igen, men vi hoppas inte det. Har varit vaken max en timme idag, var dock på ett jätte bra humör.
Somnade sen i sittande läge och fick lägga mig igen.
Vaknade vid klockan elva och fick stort anfall och som jag kräkte i samband med, sånna anfall är extra jobbiga när det händer massa på samma gång.

Jag somnade därefter och sover än. Drömmer dock trevliga drömmar eftersom jag skrattar i sömne.
Får se vad min temp ligger på snart då det är fem timmar sen jag fick alvedon, kanske kan jag få åka en tur i vagnen åtminstone, hoppas !
Tråkigt att febern kommer väldigt olägligt när vi bara har ngr dagar kvar i BRH i veckan som kommer.
Om jag inte kan komma så hoppas dem ändå kan erbjuda mamma att få komma på utskrivningsamtal.

Ta en dusch ikväll om jag orkar och vill, om inte så får det bli imorgon och då är det ett måste. Då det var ett par dagar sen jag duschade. Jag får ju inte duscha allt för ofta då jag får så lätt olika slags eksem och grejer och inte vill jag behöva ha Elocon dagligen. Man vill ju undvika så mkt man kan i medicin och krämer osv osv som möjligt.

Jag som såg framemot att få träffa kusinerna i helgen som var premilinärt bestämt ju, men nepp.. Mamma & Pappa vill inte att jag träffar ngr andra småbarn just nu i samband med min feber då jag är lättare och tar på mig en massa annat virus och sjukor.

Jag uppdaterar garanterat senare, nu sover jag vidare SNARK..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0