Ingen BRH


Godmorgon,
Ingen BRH än vad jag vet.. Så idag blir det ingen varjefall jag måste trots allt om jag nu är frisk ha en frisk dag hemma med annars tar jag på mig en ny bakteri snabbt igen.
Vi får se hur jag mår under dagen svårt och ta ställning till det nu på morgonen, iallafall så har jag ingen feber idag, och det är ju väl det.
Så om det blir BRH resa ikväll/imorgonbiti får vi se sen, men tyvär tror jag inte det men vi får se.

Mamma pratade just med Bea på BRH, och hon trodde inte att det skulle finnas ngr hinder för mamma att få komma på utskrivningsamtal men hon skulle kolla upp det. Om inget annat så behöver jag ju hämta mina saker & lämna tillbaka nycklarna och paserkortet(stavas?).

Förkylda näsan sitter kvar & slem i halsen.
Så nässpray & slemlösande har jag fått nu på morgonkvisten.
Det som gör det tråkiga när jag har ngt virus är att min knapp varar rikligt och att den blir öm, så på så vis är jag inte så förtjust i att ngn rör mig, men det varierar.
Hoppas på att jag blir kry !

Nu på morgonkvisten så var Lukas busig, först så trodde han mina morgonskor var äkta vovvar hihi så han ställde sig redo för anfall hihi, knaspelle Lukas är. Sen snodde han min morgonsko och det får han ju inte.

Nu ska jag kurera mig & få lite käk av ass.

Hoppas på många bra ansökningar i mammas mail idag på vår annons på platsbanken.
Ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: Anna Svensson Crona

Krya på dig du fina flicka!

Anna o Axel

2009-05-11 @ 08:20:21
Postat av: Helen

Krya på dig! Blev glad när jag såg bilderna på dig och Lukas. Roligt att få en egen hund! Söt han var när han låg nedanför sängen.

/Helen

2009-05-11 @ 23:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0