Helgen


Jag och lillebror

Nu får det bli en uppdatering.
I fredags så var min nya assistent hos oss tillsammans med min ordinarie, och allt gick bra.
Hoppas det kommer fungera bra framöver också.
Efter att assarna hade slutat så fick Emma komma och passa mig & Lillebror eftersom Mamma helt plötsligt fick väldigt mkt att göra. Det gick hur bra som helst och det va skojigt att hon passade oss.
Mamma låter ju inte vem som helst passa oss, så man får ju känna sig lite stolt när man får förtroendet ;)
Och vad jag vet så kände Emma sig jätte stolt och det ska hon minsann göra med !!!
Hon behöver få "växa" lite i stolhet minsann.


Emma
Under lördagen så var jag på ett rätt så dåligt humör, mm så blir det när mamma mår dåligt tyvär.
Jag tar alltid efter Mamma. Så det har varit lite från & till hela helgen för min del med mitt humör.
Men var på hyfsat humör lite grann igår då jag var på kalas hos min bästis & hans mamma !!
När vi va där så va jag på lite bättre humör.
Sen på kvällen kom dem hem till oss och sov här till idag :)


Jag & Jacob
Idag har det varit jätte fint väder, jag varit på hyfsat humör idag med, eftersom mamma fortfarande inte mår bra så mår jag inte heller prima.
Fick ha stesolid för att lugna ner mig till slut tråkigt när vi ska behöva ta till med det. :(


Jag
Har suttit och solat på balkongen idag med mamma, så skönt i solen.
Nu sover jag och imorgon kommer ju assarna och väcker mig.

Kommentarer
Postat av: momo

Va bra att Emma kunde passa er,så mamma kunde följa med momo. Inget roligt vi va iväg på ju:-(

Du får hälsa o Tacka Emma från momo att hon va duktig och passade er:-)

Kram

2009-06-01 @ 04:45:16
Postat av: Emma

Tråkigt att du inte är på bra humör och att mamma mår dåligt.. Jag hoppas att det vänder snart!



Det var jättekul att få passa dig och lillebror, såå snälla var ni! Jaaa, jag var jättestolt efteråt! Det kändes jättebra att kunna hjälpa till med någonting! Ni är underbara!



Kraaaaaam

2009-06-01 @ 08:12:49
URL: http://emmixen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0