Gårdagen



Eftersom det inte blev ngn vidare blogg igår från vår sida.
Så ett litet inlägg från gårdagen.

Dock så minns jag inte riktigt vad jag gjorde efter att ass hade gått hem,
Men iallafall så ass fick jobba över en timme extra igår men det hade jag inget emot jag var så glad så.
Jag och ass var ute med Lukas två omgångar, ena gg hade vi sitt träning på gräset...
Andra gg var vi i hundrastgården och busade med Lukas.

Det stog mest mys och bus på listan sen.
Lillebror bjöd på jätte många pussar igår, han blivit väldigt givmild med pussar.
Han pussade även Lukas :)

När jag låg på röda mattan och gosade lite så kom Lukas och gosade med mig lite hihi.
Så givetvis va mamma framme med kameran, vad trodde ni ;)

Nu kommer snart dagens blogg också.. en väldigt händelserik.. så håll er kvar ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Mysigt med vovve, ska bli kul att träffa honom! Verkar ju så go! :D



Jag är kvar, jag stannar, jag väntar! :)

2009-05-16 @ 21:45:24
URL: http://emmixen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0