Försäkrad


Nu så äntligen har mamma funnit ett försäkringsbolag som tar emot mig.
Jag var försäkrad som liten, men när jag fick alla krampor osv så va dem inte till ngn större hjälp. Så mamma hoppade av dem.

Och ingen har velat ta emot mig, pga. mina sjukdomar vill dem gärna man inte försäkrar sig hos dem. Men nu så fann mamma ett bolag där både jag & lillebror nu är försäkrade.
Där mamma redan hade hemförsäkring & sig själv.

Bilden intill är tagen till Kristianstadsbladet då jag var liten, kolla så unga mamma & pappa är hihi. Ser ut som barnen själva ;)
Men jösses va predikningar dem fick när dem väntade mig om att dem inte skulle klara av ett föräldra ansvar osv osv, men ups så fel dem alla fick ;) Dem fick dessutom ett barn som kräver så mkt mer än "bara" föräldra ansvar.

Jag har världens bästa mamma & pappa ;) <3

Kommentarer
Postat av: Moster

Du har definitivt dom bästa föräldrarna du kan få. Förrutom moster till dina kusiner då, hihi.

Men du kan inte få bättre och kusinerna kan inte få bättre.

Älskar dig och din lillebror.

kram

2009-05-12 @ 21:19:13
URL: http://stigsson.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0