En söndag



Varit en lugn söndag, men dem brukar vara lugna.
Hela familjen började med en morgonpromenad i tivoli parken därefter en lugn stund i hundrastgården.
Lillebror & Lukas är våra hundar det :) Dem jagar varandra, jagar bollar, stoppar bollarna i mun osv.. våra busar i familjen !

Men jag är inte så oskyldig själv dock, Jag kan minsann också busa.
Ngt jag är bäst på är att visa mig vara trött men egentligen är jag inte det hihi..
Inte riktigt lurefax !

Skulle egentligen träffat Emma idag med mamma, men jag sov när mamma skulle gå så jag fick bli hemma. Men livet är förhoppningsvis långt så jag ska nog med hinna träffa henne hihi.

Håller på leta efter en bra bloggdomän att flytta till då Webblogg.se alltid ska ha problem på sidan & det ena och det andra.

Så får se om mamma finner någon bra bloggdomän.
Och då kommer jag flytta över allt mitt till den och avsluta här.
Och vid intresse kommer ni då att få fråga mamma om adressen.
Mamma för övrigt funderar på sluta blogga helt, hon har inte intresset lika mkt längre.
Men hon kommer aldrig sluta hjälpa mig att blogga iaf ;)

Nu ska jag sova vidare för imorgon kommer ass och väcker mig.
GODNATT

Kommentarer
Postat av: Emma

Neeeej, Madde! Inte sluta blogga! Du kommer hitta blogglusten igen, det vet jag! Wordpress.com är jättebra, du borde testa det. Där tror jag inte det är någon reklam heller, i alla fall inte mkt.. Ses snart hoppas jag! Kram

2009-05-25 @ 08:16:50
URL: http://emmixen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0