En läskig typ följde efter oss !



Jag hann inte att blogga igår, sen när jag väl skulle så gick det inte.
Så kan det hända ibland, så ni inte oroar er i onödan då man genast kan få söta mail, sms & kommentarer över att vissa är oroliga att ngt ska ha hänt mig. Kanske skämmer jag bort er med att skriva blogg minst en gång om dagen?

Igår åkte jag vagn jätte mycket.
Och det hade jag absolut ingenting emot, eftersom jag älskar det.
Började redan vid halv elva tiden tror jag det var cirka då vi åkte vagn till hundrastgården
där vi även stötte ihop med kusinerna Andersson & co.
Där var vi ett tag.

Vi skulle egentligen träffat Emma idag men det fick vi hoppa, mamma var så nere sen och kände hon behövde vara för sig själv.



Så efter hundrastgården åkte jag en tur vagn, sen när vi kom hem var vi inte hemma så länge.
Då gick mamma, jag & Lukas på ngr timmar promenad. Lillebror & Pappa gick till pappas kompis.
Vi hamnade i slutändan i Tivoliparken, solade & fotograferade :)
Lukas blir väl ompysslad i Tivoliparken av alla gamla damer & farbrödrar.
Mamma & jag blev förföljda jätte mkt av en läskig typ så vi sprang lite grann för att komma ngn annan stans till slut där han inte hittade oss. Usch dessa läskiga typer !



Under kvällen hade vi gos & slapp bara inför den nya veckan så behövdes det.

Kring min ätning med mun har det inte gått fullt lika bra, men vi håller ju tummarna på att det ska gå helt bra framöver.
Men det lilla jag åt i omgångar igår är ju värt myyyyycket ! <3



Idag ska vi köpa klotång till Lukas, första gång en kloklippning.
Mamma måste klippa dem nu, dem är väldans långa.
Lika bra att klippa dem en gång i veckan sen pyttelite givetvis så det blir en naturlig sak för honom.
Han river ju mig när han ska hoppa upp på mig och kela.

Så var det med gårdagen !

Nu på morgonkvisten vaknade jag redan klockan sex, men min ass kommer ju inte för än klockan sju.
Så knasig jag är och inte sover ut då hihi.
Faktiskt så idag så ska Morbrors tjej vara med oss och titta då hon är intresserad av personlig assistans.
Hon har även sökt in till en skola där vi håller alla tummar & tår att hon ska komma med !!

Men finns väldigt olika assistans, hur man vill ha dem osv.
Vissa behöver ju inte fullt så lika mkt hjälp som jag.
Jag behöver ju hjälp med allt, så ju äldre jag blir dessto mer jobb blir det.
Så vida inte ett mirakel sker.

Nu ska jag tragga vidare i sängen tills ass kommer.

Ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: Natasja

Måste säga att du och din mamma är jättesöta på bilden.

Ser ut som om du tittar på henne och så putar du så sött med munnen så det ser ut som om du säger till din mamma att du vill ha en puss! :)



Låter som du hade en härlig dag förutom den där läskiga typen.. usch!

Hoppas det går bättre med maten idag. Du är så duktig som försöker och lyckas.

Kram

2009-05-18 @ 08:09:40
URL: http://regnbagsungar.pointblog.se
Postat av: Malin

Usch ja för såna läskiga typer. Förövrigt såg det ut som ni haft en mysig dag :-)

2009-05-18 @ 10:02:13
URL: http://lantani.blogg.se/
Postat av: Emma

Jisses, vad du var morgonpigg, Mathilda! Och vilka fina bilder, som vanligt.. :) Ja, assistans är klurigt.. Du är värd de allra bästa assistenterna!



Usch vilken läskig typ, inte kul att bli förföljd så... Hu!



Kraam

2009-05-18 @ 12:32:16
URL: http://emmixen.se
Postat av: Tissa

Läskiga typer finns dt tyvärr gott om :( Men din mamma är duktig på att bli av m dom ;)

Varit mkt trevligt att få vara hos dig idag :)

Hoppas resten av veckan går lika bra :)

Kram

2009-05-18 @ 18:45:47
URL: http://tiiissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0