En heldag med Bästis Jacob


Foto: Jag & Bästis Jacob ute och busar

Idag på förmiddagen så gick vi hela familjen hemifrån, vi begav oss till min bästis.
Mmm :)

Har ju inte träffat min bästis på typ tre veckor, på toooook för länge. Men det är för hans mamma varit i turkiet och för jag varit på BRH. Nu dröjer det ett tag förhoppningsvis tills de blir så långa uppehåll igen.
Vi var där heeeeeeela dagen !
Vi var ute från att då vi kom vid middagstid och fram till cirka fyra tiden då det blev så molningt.


Foto: Jag njuter i solen, dagens outfit: Kjolen jag fick i födelsedagspresent av mamma & pappa, skarfsen jag fick av mamma igår, Hellokittylinne & mina leggings jag fick i påskägget av Gammelfarmor & farfar med Hello Kitty.

Massor med bus för min & bästis del.
Lillebror vilade en lång middag så jag & bästis kunde få leka lite i fred med.
Smakade muffins, det va gottit.
Jag & Bästis var verkligen på skratthumör idag hihi, våra mammor kittlade oss massor och vi skrattade hihi.


Foto: Pappa & min bästis Jacob, (pappa satt maskrosor i Jacob tår hihi)

Nu dröjer det inte länge tills vi ses igen, längtar massvis !!!!!!!!

Haft ett toppen humör verkligen :)
Och så varit så duktig.


Foto: Jag & Jacob ligger och latar oss ;)

Tyvär avslutade jag denna roliga dag med ett anfall, men så brukar jag fungera.
Så fort jag haft roligt så brukar jag avsluta med anfall tyvär.
Inte får man ha det bra en heldag, nej minsann så fungerar inte mitt liv.

Jag blev minsann brun idag :) Inte illa. Bara för ngn dag sen sa mamma till ngn att solen inte fäster på mig. Varkens röd eller brun. Men idag blev jag brun minsann :)


Foto: Riktigt brun blev jag minsann idag där det inte var kläder på.

Men nu sover jag !
Imorgonbiti kommer ass & Patricia till mig.
Så bäst jag sovit ut, dem verka ju gå upp med tuppen ;) hihi..


Foto: Lite brun i ansiktet också :)

En kort blogg blev det, men hade inte mer på hjärtat idag !
Godnatt

Kommentarer
Postat av: *Sofie*

Åh vilken härlig bild den första!!!!

Och så fint din mamma gjort här inne på bloggen med rosa blommor=) passade fint.



Kram

2009-05-22 @ 12:27:40
URL: http://frusofie.se
Postat av: Rasmus

Va härligt ni verkade ha det idag! Superbild den första :)

2009-05-22 @ 21:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0