Utvilad friskförklarad dam

Igår kom bästisen Jacob hit, jag var ganska trött igår så jag träffade honom inte jätte mycket. Men idag så har vi busat massvis & haft jätte roligt. Så han sov över här från igår till idag, och sent ikväll åkte dem hem.



Nu är jag helt kry och klarar av att behålla mat & allt i magen. Jätte skönt. Nu får vi hoppas jag inte blir sjuk på jätte länge igen, helst inte alls men det kan man ju glömma.
Men nu får det iallafall dröja ett tag. Mamma ser tydligt på mig att jag magrat, tur jag hade lite & ta på.



I eftermiddag/kväll kom även morfar med sin fru & så min morbror Jonathan och även hans vän Andreas. Dem var här och hälsade på, jätte roligt. Jag blev så glad när morfar skrev innan idag om de kunde komma & hälsa på =)
Så mamma bakade äppelkanel muffins & bjöd på.
Jag satt hos morfar hela tiden han va här, jag var lite sväng i Ingers knä med hihi konstigt hon tyckte jag va tung ;) hihi... Kan inte förstå detta hihi... ..
Jag och morfar lyssna på massa roliga musik på hans mobil, det var jätte roligt jag "dansade" och skrattade massvis.
Jag trivs väldigt bra i morfars knä, det är ett knä jag kan sitta i länge utan protest jag blir alltid så skrattig & glad.



Lillebror har minsann varit i farten idag att killa mig & Jacob hihi.. busig lillebror !



Sen skulle morfar hem så då hann jag mysa lite med Jacob innan han skulle hem. Han fick såklart med träffa min morfar idag ju. Sen var det ju dax för mig att få mediciner & mat därefter sova.



Jag sover som en stock nu, inte lustigt kanske klockan är ju faktiskt halv tre på natten.
Min författare som är nattuggla inatt...



Nu har jag vilat upp mig ordentligt under helgen, så imorgon kör jag igång med mitt "riktiga" liv eller vad man ska säga.. Så imorgon blir det att stå lite i ståskal & sådant som jag inte gjort på över en vecka nu.
Ska försöka mig på lite synträning också.
Imorgon kommer assistent Sara och ska vara med mig ett par timmar =)



Så nu får jag nog sova vidare !!
Som ni ser så bjuder jag på lite bilder från visiten av morfar & co och även från Jacob såklart.

Nu har jag ny bloggdesign minsann, visst är den fin ?!
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Martina

Vilken fin och rolig helg du har haft det gumman <3

Jättefina fotografier med på dig och sällskapet. Förstår att du trivs i morfars famn, han ser minsann stolt ut :-)



Kram gammelfaster M.

2009-03-23 @ 09:07:18
URL: http://anitram.zoomin.se
Postat av: teklas mamma

Hej Matilda! Vad mysit att du har en så fin Jacob som kompis. Där såg ni ut att trivas båda två.

2009-03-23 @ 10:00:44
URL: http://cpmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0