Hoppas på hjälp!

Två sömntabletter gick INTE, senare på natten så tog jag & "sjöng" en truddelutt och ville busa för fullt. . . Dessvärre så fick jag inte busa för mamma mitt i natten, men hon kunde inte direkt hindra mig.

Så varit trött & gnällig hela förmiddag, såååå tråkigt.
Blir bättre med tre sömntabletter, synd tabletterna inte går att dela så jag kunde få 2½.
Får ju ändå va lite nöjda med att jag är faktiskt sover mest på natten nu för tiden, alltid nåt... och alla framsteg är ju såklart välkomna.

Mamma hon har fått lite förslag från olika håll kring mina ögon, så nu söker/forskar mamma för fullt om mina ögon. Dem ligger som högsta prioitet nu på min "lista".

Nästa vecka är det dax för ett besök hos min doktor på habiliteringen. Alltid lika intressant och träffa henne och mamma & pappa har alltid nya frågor till henne.
Ska skriva en fusklapp som vi brukar och kanske till och med be assistenterna skriva frågor ifall de e ngt dem kommer på eller om dem kanske kan hjälpa mamma & pappa på traven att komma på frågor som assistenterna uppfattat att mamma & pappa skulle vilja veta men som de själva inte kommer på frågan.

Funderar även på ha nytt "nätverksmöte" med min doktor. Ett sådant möte jag hade ungefär för ett år sedan, då vi bjöd in lite närstående till oss så dem lättare kunde börja förstå vår vardag.

Idag har jag fått min mat i mig som jag brukar, med spruta och så.. och det går hur bra som helst =) skönt !

Är just nu på snozel med assistent Sara.
Sen idag när Sara slutat jobba med mig idag så kommer jag & mamma ha egen tid tillsammans det var ju jätte längesen sist, men nu kommer det bli oftare minsann =)
Eftersom lillebror går på dagis till 16:30 och pappa jobbar till 16:00.

Jag såg härom dagen att mamma & pappa köpt påskägg... undras vad jag kommer få i det ;o) godis är ju inte aktuellt.. så jag kommer nog få ngt skojigt att leka med hoppas jag.. hihi

Mamma har nu börjat maila med en Psykolog/Leg. Psykoterapeut kring mina ögon !
Hoppas han kan hjälpa oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0