Två tottar där bak

Idag så kom ju Sara och väckte mig på morgonen, jag var inte så värst pigg under förmiddagen dock. Men vi haft lite bus med träningar och så, pysslat lite och gosat i soffan. Blev även en duschning idag så jag blev ren & fin och ny färg på mina naglar, Sara satt även upp mitt hår i mammas favorit frisyr på mig, två tottar där bak =)



Sen blev det att stå i ståskalet efter att Sara åkte hem. Jag stog och var med på habträff. Mamma & pappa satt i soffan tillsammans med min kontakt person & familjens kurator.
Blev att kolla på Mora Träsk sen ståendes.
Jag stog i ståskalet i nästan två timmar duktiga jag. Även så stog jag i det på förmiddagen ju.

Varit väldigt trött & så idag, lite tråkigt.
Fick ett anfall väldigt tidigt idag, dem brukar ju bara komma på kvällen annars.
Men idag fick jag ett vid fem tiden, ett anfall som var mellan stort och medium.
Jag får nästan alltid anfall när jag sover, väldigt sällan jag får det när jag är vaken.



Sen ikväll kom ju en annan Sara hit, mammas vän som vi träffade lite mera förut.. men blir ju lite mindre när man har familj och eftersom jag tar ju lite mer tid osv. Det va skojigt och sitta och lyssna på dem när dem traggade skit i soffan hihi och lillebror lekte clown.

Efter Sara åkte hem fick jag mina mediciner och min mat så nu sover jag !



Eftersom jag varit så trött mkt på förmiddagar ett tag så provade mamma & pappa sänka min sömnmedicin idag. Så  vi sänkte den ikväll, så nu har jag två tabletter istället för tre. Så får vi se hur det blir.

Hoppas på det kan hjälpa så jag inte är så trött på förmiddagarna ju för då blir jag på så tråkigt humör.

Hålla tummarna på att det kommer funka, Och det får vi ju se imorgon.



Nu ska jag sova vidare och hoppas jag är pigg imorgon när Sara kommer !
Önska mig lycka till med sömnen !
Godnatt.. ..


Kommentarer
Postat av: E

En skönhet passar i allt;)

2009-03-24 @ 01:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0