Semester helg

HEEEJ !



Jag hann inte alls att blogga igår, för min författare/mamma hon fick annat för sig.
Och om jag själv hade skrivit så hade ni ju inte kunnat läsa det hihi, Då hade ni allt fått gissa er fram varenda ord.


(titt ut)

Igår så blev det en familjepromenad på stan, mamma & pappa handlade för en gång skull bara till sig själva. Men jag & lillebror fick snällt hänga på sittandes i våra vagnar.
Det var jätte skönt och komma ut och åka vagn, jag var hur glad som helst.
Vi gick även till affären så vi kunde få lite lördagsgodis ju :] Kunde vi ju inte missa.


(jag måste ju hålla kråkorna på plats så dem inte flyger ut)
;)

Resterande av dagen gjorde vi faktiskt inte så mkt, vi tog det lugnt och gosade & busade hela dagen precis vad man behöver ibland.


(ute åker vagn)

Lillebror busade med mig på kvällen när vi satt och mös i soffan. Han försökte så jag med kunde leka indian precis som han ni vet när man klappar med sin hand på munnen och låter, så lillebror klappade ju på min mun men jag gav ju inte från mig ngt ljud. Men det var skoj ändån.



Jag har tagit en riktig semester nu lördag & söndag från allt som heter träning. Det får jag ju göra ibland minsann, det är ju skönt. Att bara få se på filmer, gosa med familjen, busa med lillebror osv.



På kvällen igår blev det choklad pudding med grädde, och tro det eller ej, men jag åt minsann några skedar. Duktiga jag ! Jag tyckte mest det var roligast att kleta det över hela mig med min fina vita tröja (tur det finns dem som tillverkar tvättmaskin och nya kläder).. Efter jag hade kladdat ner mig satt jag inne i mitt badrum och plaskade vatten, det är ju det jag vet när jag kladdar ner mig att det slutar på det viset.
Och jag älskar ju att plaska med vatten :]


(när jag äter chokladpudding)

Mmm så såg min dag ut igår!


(lillebror ger mig min mat, han blitt lite hjälpsam)
=)



Kring min sömnmedicin så verkar den inte fungera så mkt längre.. typiskt.. undras om det finns ngt annat alternativ..
Hoppas !


Det kommer en blogg snarast nu ikväll om denna söndag med !

Kommentarer
Postat av: Emma

Jätteskönt med en slapparhelg, eller hur? :) Klart man måste vara fri från träning ibland, men jag fuskar allt för ofta, hihi. Du är duktig du, Mathilda! Du med, Madde! Och lillebror, som är så duktig med maten! :)



Och klart man får kladda. Det är ju det som är roligast när man är barn ;)

2009-03-29 @ 20:24:30
URL: http://emmixen.se
Postat av: Natasja

Låter som en superhärlig dag ju! :)

Kom inget anfall igår?

Eller du gav ditt till Mino?

Han fick minsann ett igår på sin 1 års dag till på köpet..



Vore skönt om du slapp anfall nu!



Hoppas du kan få en annan sömnmedicin med så du får sova ordentligt.

Kram

2009-03-29 @ 20:43:58
URL: http://izabellemino.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vilken sötnos du är!! Och vilken liten tjej gillar inte att plaska med vatten ;-) Det gör min lilla Vendela också..

Kram på er!

2009-03-29 @ 21:37:06
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/
Postat av: emma eskilsson

Gud vilken helt galet söt dotter du har. =) många kramar

2009-03-29 @ 23:31:47
URL: http://zeraa.wordpress.com
Postat av: gunilla

Göttans med en slappedag! de måste man ta sig lite bort emellan

2009-03-30 @ 10:12:27
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0