En sväng med rally bilen

God kväll

Idag har det varit yttligare en slappedag.
Vi har städat här hemma allihopa fick hjälpa till, jag fick ju mest sitta och titta på och leka lite med lillebror.

Jag smakade idag lite köttfärssås, ngr skedar svalde jag iallafall.. alltid nåt. Och en klunk saft tog jag med.
Haft mkt mys stundor idag.



Jag badade med pappa idag i badkaret :O) jätte mysigt !
Tagit en sväng med min rally bil med idag:)



Tyvär fick jag anfall på morgonkvisten, jätte sällan ja får det på morgonen. Men jo då det fick jag idag :[

Lillebror varit så snäll idag han klappat mig massor och så...

Har faktiskt inte så mkt mer och tillägga ikväll, mer än att mamma känner nu igen att det är dax för anfall ikväll :[ så tråkigt!
Imorgon kommer assistent Sara och väcker mig så bäst jag somnar nu,

Hejdå & Godnatt
Kanske kommer de fler bloggar ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0