"trycka hända musik"

Nu på morgon kvisten satt jag och hade "trycka hända musik", slumrar till mellan varven. Blir ju ganska trött efter anfall, men hade jag fått stesolid igår så hade jag blivit ännu tröttare och kanske inte ens klarat av att vakna på ett tag.
Nu står jag i ståskalet, duktiga jag !

Lillebror han stannade hemma från dagis för min skull idag, bara för vi ska till Andys lekland sen. Hoppas där är fler barn med.

Jag är lite halv trött & gnällig idag men är ju verkligen inte lustigt.
Mamma ska ringa ssk och boka en tid till min doktor var längesen vi va där. Hoppas doktorn har en tid som hon inte behöver stressa igenom, för det känns så jobbigt och så får man oftast inte fram allt man undrar.
Så hoppas på hon har en lång ledig tid åt oss, vi förstår ju att hon har stressigt stackaren.. dem skulle ha anställt fler doktorer så inte doktorer behöver stressa som tusan ju. Men visst, det är ju inte bara att anställa dem måste ju vara bra med. Min doktor är vi nöjda med !!

Nu ska jag stå i mitt ståskal, så har inte tid och blogga mera ;O) Återkommer sen efter Andys lekland!
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0