Sömntuta

Idag är jag en trött flicka

När assistent Jennie kom imorse så var jag vaken redan, antagligen vaknat mitt i natten. Så sedan åtta tiden har jag bara sovit & sovit och Jennie får inte "liv" i mig. Sånna här dagar är ju riktigt tråkiga.

Mamma skulle ha åkt på utbildning idag i Tyringe som MejDej kooperativet anordnar. Meeen mamma fick prioitera och stanna hemma från den för hon hoppas hon slipper missa sista arbetsledareutbildningen imorgon.
Hon har så ont i halsen att hon inte kunde prata på morgonkvisten, hon fick verkligen "skrika" när hon pratade in på MejDejs telefonsvarare imorse för att det skulle höras ngnting.
Så mamma kurera sig som bara den!

Nu får jag saft av assistent Jennie, vi tänkte som så att om jag får lite socker i mig så blir jag kanske lite piggare. Hoppas på det!

Men nu ska jag sova vidare !

Kommentarer
Postat av: gunilla

är som dig i dag matilda trött o trött

måste vara något med skåneluften

ha en bra dag

2009-03-31 @ 13:57:18
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0