Sommar & sol, VILL HA


Jag vet en flicka som gillar att sola, jo det är ju jag :O) Att ligga på stranden speciellt där det blåser lite och man har havet & alla barnen. DÅ njuter jag !
Längtar så till sommaren !!!!
Men jag får minsann ta och inhandla ny bikini för den jag fick av Morfar julen 2007 får jag nog inte plats i detta året tyvär, men fin va jag i  den iallafall. Såklart jag ska ha bikini så jag kan sola kaggen ju :O)

Tyvär är de ju inte sommar nu, suck ! Alla dessa kläder man måste ha på sig för att gå ut usch !!!

Min feber den fortsätter, och jag får inte behålla ngn mat knappt vatten .. :O( Jätte tråkigt ... Så är de när jag får feber då vill jag inte behålla ngt i magen. Min feber den är lite si & så.. hög fortfarande...

Såfort min assistent Jennie som kommer snart (hon ska gå bredvid mamma idag).. så ska jag & Jennie & Mamma traska till barnakuten ta ett sänka prov, måste göras när jag inte blir frisk fort. Haft feber sen fredags och eftersom jag är inne på min tredje dag och de inte blivit bättre så e det bäst att dit och ta en titt för jag har en viss förmåga och alltid dra till med lunginflamtioner osv.. och det vill vi ju inte ! Och så ska mamma få lite vätskeersättningspulver med av dem som jag kan få i mig istället för maten och vatten.. maten går verkligen inte kräker upp de med en gång, och vatten går knappt.. så vi kör på vätskeersättning istället ! Så jag får salt o så i mig.

Mamma ska ta och köpa hem vätske ersättning i veckan så vi har det hemma alltid sen.. snart kan folk komma hem till oss när dem ska till apoteket ..

Nu får jag göra mig ordning så vi sen kan gå! hejdå på er.. jag skriver sen hur det gick på sjukhuset.

Kommentarer
Postat av: momo

Momo Älskar din stil när du ligger med benen på det viset;-), den ställningen säger -kom inte här o bråka då får ni se på annat- hehe

2009-03-15 @ 20:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0