Söker assistent !

Ni som är arbetlösa, känner för en mjukstart i jobblivet, älskar att hjälpa andra människor & vill ha ett jobb som ni vill stanna på en längre tid.
Ni har väl inte glömt då att jag söker en ny assistent ? Jag vet här är mkt kristianstadbor, alla får givetvis söka.

Jobbet är från början som timvikarie, eventuellt mera om jag får mer assistanstimmar beviljade.

Jag behöver en timvikarie för omgående anställning, hör av er till mammas mailadress: [email protected] med ett personligt brev & cv.

Någon särskild ålder har vi inte satt, utan det viktigaste är att personkemin stämmer mellan dig & mig samt min familj. Och att du vet hur man tar ansvar!


Kommentarer
Postat av: sanna

jag är fortfarande intressead :)

2009-03-02 @ 10:40:22
URL: http://muffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0