Snozel


<-- Bild från Maj 2007 i Sibbhult.
Hej på er !
Nu på morgonkvisten kom det ju två stycken assistenter, min gamla vanliga + en ny timvik som ska gå bredvid ett par ggr.
Väldigt roligt. Jag blev på ett strålande humör med en gång nu på morgonkvisten, så dem båda kunde känna sig välkomna iallafall.

Hoppas bredvid gången kommer gå bra och att vi ska trivas med vår nya timvik och att hon ska trivas med att arbeta här hos mig.

Blev inget habmöte idag, för mamma fick inte somna för än klockan tre på natten så mamma hade inte varit människa på ett möte idag inte. Tyvär! Men jag & mina assistenter vi ska iallafall på snozel idag.
Som jag har längtat, ska bli mysigt och sätta sig på den mysiga puffen i snozel rummet.

Måste ha fatt i hab Lena så jag kan få nya snozel tiderna, har inte fler bestämda ju. Och jag vill ju minst ha en gång i veckan minsann. :O) Ska se om vi kan ta ngn dag att besöka det riktigt snozel stället med.

Nu så avslutar jag här men ja återkommer alltid hihi
Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0