Skillnad



Bilden till vänster är från April 2008- Då hade jag V-sond, jag var ganska mager och nätt, kräkte JÄTTE mkt på den tiden så hade svårt för gå upp i vikt. Tyckte jag gjorde nästan inget annat än att kräka. Men det går i vågor det där precis som allt annat kring mig. Ser dels mindre pigg ut med på den bilden anser mamma.

Bilden till höger är från Mars 2009- Nu har jag ju knapp på magen, så slapp undan V-sonden. Har blivit lite mer rulltig och väldigt nöjd & glad. Kräker inte lika mkt längre, men som sagt det går i perioder, brukar vara veckoperioder. Väger nog en 6kg mer på bilden till höger än till vänster. Och är MKT piggare för övrigt.

Kommentarer
Postat av: momo

Du ser blek ut på gamla fotot,mkt piggare o busigare på det nya;-)Momo Älskar

2009-03-07 @ 09:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0