Påsk

Idag har jag varit med Ass. Sara hela dagen. Vi har haft lite skojigt för oss. Ritat påskteckningar & sådant tjusigt.
Tog oss en promenad även, Rosa slingan som mamma har döpt den till.
Mamma skrivit ut en karta på Kristianstad och ritat i rosa streck om vart vi ska gå.

Varit en relativt lugn dag idag.

Mamma kom hem med en present till mig som hon köpt på stan !
En svart sån inomhus väst, toppen snygg .. den kommer att klä mig precis som alla andra kläder gör.

Har sett på pippi långstrump i eftermiddag.

Mamma haft assistent möte med mina assistenter i två timmar ungefär.
Var mkt och säga idag.
Kring sjukdom, semester, lönerevisionen, tidraporter,ass telefonen, kring att ej lämna arbetsplatsen, måltidsuppehåll, epilepsiutbildning, BRH osv osv..

Blev ju att lämna ut semester veckorna idag och fylt i lillebrors semesterlapp med ju så allt går ihopa.

Jag har fyllt på en punkt på mötet på torsdag.. ska ta och fylla på ett till nu tänkte jag..
Hejdå så länge så hörs vi lite senare ikväll :O)


 


Kommentarer
Postat av: momo

Allt klär ju en skönhet eller hur Pluttfisan;-)..Älskar Dig

2009-03-30 @ 19:17:44
Postat av: gunilla

ja de hade ju varit trevligt..

kul att lära känna personen som "sitter i samma båt"

kram på dig

2009-03-30 @ 19:29:59
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/
Postat av: gunilla

alltid kul att träffa personen som "sitter i samma båt"

2009-03-30 @ 21:05:12
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0