Nya skor & nya öronhänge


Idag har jag varit med båda assistenterna, imorgon är det sista dagen jag har dem båda samtidigt. För sen är nog Jennie färdig "inskolad".

Varit på rätt bra humör idag :) fick fina inbakade flätor gjorda i håret av Sara, så tjusigt så.


Efter att assistenterna slutat för dagen, så såg jag & mamma på filmen Mamma Mia, den är så bra all sång och så.

Under förmiddagen var mamma iväg en sväng, hon kom hem med nytt nagel lack till mig skrik rosa med massa glitter i. Och även fick jag en ny stereo =)
Och knästrumpor.. mamma är snäll !

Senare på eftermiddagen gick jag & mamma och mötte upp Linda M i stan, va lite med henne även Momo tillkom.

Vi var på hallbergs och jag fick välja nya öron hänge !!!!



Var även i två affärer för leta gympa skor till mig, eftersom jag inte behöver från ortopedtekniska när jag liksom inte står på dem. Jag hittade ett par perfekta skor !! tog sin tid innan vi hittade eftersom jag har så breda fötter men ändå små & gulliga. Så större storlek får jag alltid ha bara för mina fötter är breda, så fick slå till med storlek 22 idag minsann.



Men Nike är mkt bra tycker mamma, för det är anpassat för knubbiga små barnfötter minsann !



Sen blev det hem till pappa & lillebror =)
Såg även vidare på mamma mia filmen.
Blev sen mys i soffan och gos.. sen var de nattedax.. men det blev en mkt tragisk slut på denna kvällen, jag & mamma for till akuten med ambulans... =(

Kommentarer
Postat av: momo

Skönt du fick åka hem och sova i din egna säng:-) Du va lite blek när momo kom in...Momo Älskar(fast d vet du)

2009-03-26 @ 09:39:04
Postat av: Gunilla

hejsan

har läst i din blogg idag

läste att ni skulle ev ner till BRH i Lund

jag har en son som va med om en olyckan när han va 3½ han e idag snart 8

vi har varit på BRH ganska många gånger och

jag kan bara hoppas att ni kommer dit

de e verkligen bra att vara där

dels som i lucas fall att han får möjligheten att träna hela dagen och sen som förälder att man ser från ett annat håll o får lite annat perspektiv på vardagen

mvh

Gunilla

2009-03-26 @ 10:37:21
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0