♥Min Bästis♥


Ja jag har minsann inte hunnit att blogga alls idag, har haft massor för mig. Men nu när jag sover så har jag bett mamma skriva det jag vill min blogg idag :O)

På morgonkvisten idag så vaknade ju Jacob först av alla, och liten minut efter så vaknade jag.
Mamma tog hand oss båda samtidigt, vi fick dagens kläder på oss och sen fick vi våra mediciner & mat tillsammans på min röda matta. Gick smidigt & lätt !

Sen busade vi massor !
Jacob fick sen umgås med pappa lite, för mamma mådde konstigt och behövde sova och jag va lite trött så jag sov också en sväng. Men det hade inte Jacob ngt emot han tyckte det va skojigt.

Jacobs mamma kom ju mitt i natta och sovit på vår soffa i natt, vi lät henne sova lite extra så hon med får sova ut lite ngn gång ju. Eftersom hon är ensamstående mamma så behöver hon få sova ut ngn gång ju, vilket egentligen alla föräldrar behöver såklart.
När alla var pigga & vakna.
Så såklart satt mamma & Jacobs mamma Linda att tragga en massa, ja dem kan minsann inte hålla tysta en sekund. . . Jag & Jacob får inte en syl i vädret när dem sätter igång, sikka tanter !!
Så heeeeela dagen lång har dem babblat en massa.



Jag & Jacob har busat och gosat i soffan mestadels idag.
Linda & Jacob somnade en sväng på ena soffan & pappa på den andra. Så jag såg på cartoon network sålänge.
Sikken tröttig söndag det varit, men slapp & skön.

Sen fick jag & Jacob snällt titta på när mamma & pappa & Linda & Lillebror åt pizza. Men men vi har ju inget val.. Vi kan ju skryta med att vi kan ju äta även när vi sover hihi ;O) Det kan minsann inte dem ! hihi



Massvis med bus som sagt & jag och Jacob fick snällt vara fotomodeller idag såklart, va trodde ni annars när vi är under samma tak som mamsen ?
Nä minsann min mamma får aldrig nog av foto.

Det var jätte roligt att ha Jacob här, jag har stor trivts med det ! Han är verkligen min bästis. <3
Jag blir så livlig glad & nöjd när han är hos mig.
Han blev lite sur på mig när jag försökte få tag i hans sond, men ja vill ju hjälpa han  för tejpet är ju jobbigt att ha i ansiktet. Men jag fick inte hjälpa, det fick hans mamma sköta istället.



Hoppas att Jacob kommer snart igen och busar med mig !

Ikväll vid halv åtta åkte Jacob och hans mamma hem, så en hel dag idag med dem och en nästan heldag med Jacob igår :O)



Angående att mamma hade tänkt och köpa ett "ljus draperi" till mig som kostar dock åtta tusen kronor ungefär, har nu mamma bestämt sig för att inte köpa.
För mamma & pappa & Linda diskuterade det hela och kom fram till att det är nog roligare för mig och jag kan längta till ngt. Och eftersom snozel är varje vecka så har jag det att längta efter, annars kanske ja tycker det är tråkigt till slut.

Tack Jacob för du kom och ville sova hos mig jag haft jätte roligt med dej !!
Vi ses snart igen

MAAASSA KRAMAR TILL JACOB !

Kommentarer
Postat av: momo

Va gulliga ni är där i soffan;-) Momo Älskar

2009-03-09 @ 00:23:20
Postat av: Jacob

Tack för jag fick leka med dej i helgen =)

Massa kramar till Mathilda!!!!

2009-03-09 @ 10:33:49
URL: http://jacob070527.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0