Miljoner ord att förtälja

Fick en ny film av Mamma idag som hon varit och köpt, Timon & Pumba på semester :] Jag & Jennie såg på den, och den var jätte rolig. Först då som jag blev på bra humör.

Sen läste Jennie bok för mig en stund innan matdax klockan fem.

Haft en lugn dag eftersom jag fick anfallet och så.
Ikväll har jag & mamma legat och gosat på soffan ;] Händer visserligen varje kväll hihi.

Pappa fick natta mig ikväll eftersom mamma jobbat lite ikväll med papper & så.
Hoppas jag är piggare imorgon så vi kan göra ngt åt dagen som är roligt.
Mamma stannar hemma imorgon för min skull, att ta det lugnt bara och kanske ta en promenad då mamma vill blivit lite bättre tills torsdag då vi ska till min doktor på möte.
Gäller ju att man får prioitera ibland i sånna här fall.

Jag sover rätt orolig ikväll, blivit lite bättre nu senaste timmen.. Hoppas jag får en bra sömn inatt.

Blir nog inte så mkt och skriva när det inte händer något direkt. Men på torsdag kommer jag garanterat ha miljoner ord att förtälja er !
Kanske längre imorgon med om ja får en bra dag.

Men nu ska jag iallafall sova vidare !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är knasig som skriver i sömnen hihi=)

Tycker dock du får lägga av med dessa anfall nu =(

2009-04-01 @ 01:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0