LÖGN LÖGN LÖGN

Mamma min tar en snabb bloggning här inne på min sida en sväng pga. det handlar om mig....

Igår fick jag ett sms av en nära vän, då hon satt på samma buss som en annan och pratade om MIN dotter !!! Varsågoda, prata om min dotter om det är ett samtal som ni gillar helt okej. Men då gärna SANNINGEN !!!!
Jag blir så trött på sådant här, att förvärra Mathildas liv.. att göra henne "sjukare" i historier än vad hon redan är osv..

I sånna här fall så blir man duktigt förbannad & irriterad... och undrar egentligen.. är detta verkligen en släkting/vän ??? När sådant här sägs !!!!

Smsen stog det i såhär:

sms nr:1
*hon sa att hon blev rädd när hon såg Mathildas på första sidan & trodde det hade hänt något. Hon sa också att hon förstod lite mer nu när hon läste det. Hon berättade lite om Mathilda, bla att hon klarat sig från döden fem ggr, att hon är stark. Att ni har ett barn till som är friskt. Att du förut hade anorexia och var självmordsbenägen men att du är skit stark nu typ*

Min kommentar kring sms nr:1
Att bli rädd, ja visst kan man bli det ju helt normalt.. att det talades om mathilda har jag inget emot. Skönt även att den person förstår lite mer såklart, men att hon klarat sig från döden 5 GGR är totalt lögn !!!!!!!!!!! och jag har inte Haft anorexia under tiden den människan kännt mig !!!!! jaaa jösses, lögner I HATE !!!! Speciellt att göra mathilda sjukare än vad hon är, så jävla lågt gjort !!

sms nr:2
hon sa att mathilda fyller 4 i april och att hon inte kan sitta, ligga, prata osv. Och att hon inte är medveten typ. Ja jag tittade först inte vem det var, trodde bara det var en vanlig prenumetant av lokaltidningen..

Min kommentar kring sms nr:2
ÄNNU mer lögn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




ÄR DET KONSTIGT ATT MAN REAGERAR ???!! NÄR NGN GÖR SIN DOTTER SJUKARE ÄN HON ÄR !!!!!BAAAH

NÅ ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Folk har visst inte bättre för sig vilket är jävligt synd, känner kanske inte till läget då, men då kan dem ju ta det med dig först kanske?

Men blir man förvånad? NEJ!

2009-03-17 @ 23:55:37
Postat av: momo

VEM i helvete är det som inte kan låta er vara ifred!!!! Blir så djävla förbannad,DEN personen kan inte ha ngt LIV om man måste LJUGA om ngt sånt!!!! FAN v a förbannad jag blir...Momo Älskar Dig Pluttfisan

2009-03-18 @ 07:19:29
Postat av: Martina

Lilla Mathilda. För mig och mina döttrar är du en underbar liten tjej som tyvärr har haft/har det tufft emellanåt. Men vi älskar dig för den du ÄR <3

Du kan så mycket och ger mycket tillbaks på ditt vis. Din mamma, pappa & lillebror ska vara stolta över dig och vet att dom är det med <3

Många kramar Gammelfaster M.

2009-03-18 @ 15:33:33
URL: http://anitram.zoomin.se
Postat av: Moster

Moster blev både arg och jätte ledsen av att läsa detta. Moster tycker inte om när dom jävlarna håller på som dom göra. Tyvärr finns det väl dom som inte har annat att ägna sig åt, som bara måste prata om andra. Det är sådana människor som inte klara hjälpa värlen till att bli fördomsfria, att älska och acceptera en människa som den är, vare sig färg, religon, kön, läggning, hinder med mera. Acceptera och respekterar man en människa så pratar man inte på det sättet.

Moster älskar dig Sessan, för den du är. Hoppas verkligen du vet det. Moster bara önskar hon kunde träffa dig oftare.

kram

2009-03-18 @ 20:08:24
URL: http://stigsson.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0