Jag & Lillebror



TÄNK om lillebror kunde ligga så snällt i min famn än idag, men NEJ nu finns det inte en möjlighet till det.
Men han var mkt lugnare och snällare på den tiden hihi.. men han blir ju snällare & snällare nu med.
Men jag älskar bebisar verkligen, finns ingen som har bebis som vill ha lite besök ? Hihihi..

Idag var jag och hämtade lillebror på dagis tillsammans med assistent & mamma. Jag och lillebror skulle på BVC idag och ta MPR vaccin. Och där skulle vi även möta upp Momo.

Lillebror fick börja och ta vaccin, vi utanför började undra om han fick sprutor eller inte..men det fick han men han hade inte tid att tycka & tänka om den. Sen var de min tur.. jag var redan lite små gnällig... (jag har ju fruktansvärda sår i rumpan som gör ont) ... så jag gnällde ju inte jätte mkt mer när jag fick vaccinet än vad jag gjorde innan dess. Men jag kan ju inte heller förbereda mig driekt på ngt vis på det, utan helt plöstligt mitt i mitt missnöje så stack hon mig på låret ju :( mina knubbiga fina lår !

Men sen idag har jag varit på Mc donalds med momo och lillebror och mamma. Sen har jag och mamma mött upp pappa när han slutade jobba så lullade vi en sväng.

Lillebror sover hos momo inatt, men jag haft jätte skönt ingen lillebror som sprungit o skrikit och gapat så lite semester från han ibland är skönt för öronen hihi.



Jag slutade tyvär kvällen med anfall.. .. men det gör jag mer eller mindre var kväll nu mera..

Imorgon är det första dagen som inte Jennie går bredvid Sara längre.
Så imorgon ska Jennie gå själv med mig hihi roligt ! Det kommer nog gå bra.
Mamma ska ju åka tåg imorgonbiti och pappa ska ju iväg till jobbet.
Därför fick ju lillebror sova hos Momo ikväll.

Mamma har påbörjat listan att ta med till doktorn nästa vecka..
bland annat att vi vill ha nytt läkarintyg så att vi kan få fler assistans timmar hade vi tänkt oss...
vi får se !

Men nu ska jag sova vidare !
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0