Jag hatar det


Mamsen Madeleine skriver:

Varje gång du får anfall Mathilda, så känns det som hela mitt hjärta går i miljontals delar.. jag vill då bara skrika & gråta hur mkt som helst... jag håller mig varje gång.. jag vill ju inte oroa dig.. ..

men att se dig krampa är det jobbigaste jag vet, finns ingen annan känsla som är värre än den. Inte ens mina ångest attacker..

Du är för mig så speciell, kan har ett sådant starkt kontrollbehov gällande dig..

Jag skulle ju aldrig kunna vara utan dig. Men var gång du krampar känns det som att det är kört..
ikväll när du krampade så kraftigt var jag 98% säker på de va kört för dig.. att du inte skulle palla.. ..
du försökte kräka.. få luuft och allt på samma gång.. .. att ge dej stesolid hade de bara gjort det sämre.. för stesolid gör inte din syresättning till ngt bättre..

Jag hatar att behöva se dig krampa varje kväll.. din minsta kramp är skit jobbig.. dina största är en fruktansvärt mardröm.. .

Ditt anfall nu ikväll, har fått lite grann av nytt "utseende" .... kommer lite olika utseenden lite ibland..
men att se dig banka med huvudet och att nästan kroppen lyfte helt från din säng och landade på din säng igenom om och om igen.. var jätte jobbigt.. .. att du gnisslade dina tänder, bet dig i din tunga.. försökte kräka o andas.. och allt på samma gång..

Usch min snutta jag lider så med dig, skulle kunna göra vad som helst bara du hade fått bli anfallsfri !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ÄLSKAR DIG MATHILDA !

Kommentarer
Postat av: joselyne

håll ut madeleine!!!! hoppas att det inte kommer flera såna anfall.

vet inte vad jag ska skriva mer... bara att det känns i hjärtat att läsa detta o tårarna bara rinner.

Kram

2009-03-16 @ 10:01:19
Postat av: Pernilla

Hej !



Ja jag kan bara hålla med jag hatar oxå när Mindra krampar och dom föräldrarna som aldrig sett sitt barn krampa kan inte fatta hur det känns.Man kan ju inget göra för att hjälpa dom och det tycker jag är det värsta.

Hoppas att hon kryar på sig nu och blir frisk snart och att kramperna släpper.

Många kramar Pernilla Mamman från Kiruna

2009-03-17 @ 13:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0