Inför mötet på torsdag

Som jag skrivit så är det dax och träffa min doktor nu på torsdag.
Ett möte mellan mig & mamma & min doktor blir det.

Än så länge har vi kommit på några saker vi ska ta upp och prata om på det och det är följande:

 Nytt läkarintyg så vi kan få mera assistanstimmar
 Lite kring att jag stänger in mig i min värld
 Angående Autism
 Angående en VEP undersökning
 Om syresmätare
 Och lite kring sömn medicinen

Ja än sålänge har vi kommit på det...
Men tänker så de knakar...
Om ni märkt att vi gjort någon antydan här i bloggen på något vi velat ta upp med läkare så skriv en kommentar gärna, för är så lätt och glömma bort..
så att vi kan fylla på vår lapp här :]


Kommentarer
Postat av: Emma

Klokt att skriva lista! Jättelätt hänt att man glömmer något, särskilt som hon stressar.. ;)



Påminner mig om när vi pratade med henne om saturationsmätare, men då fick vi ingen för det var lätt att stirra sig blind på siffrorna. Bättre att gå på allmäntillståndet. Givetvis är det säkerligen annorlunda med Mathilda, det är ju inte alls samma sak, bara det att jag kom till o tänka på det nu :)



Kram

2009-03-30 @ 17:20:22
URL: http://emmixen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0