Inför mötet på torsdag

Som jag skrivit så är det dax och träffa min doktor nu på torsdag.
Ett möte mellan mig & mamma & min doktor blir det.

Än så länge har vi kommit på några saker vi ska ta upp och prata om på det och det är följande:

 Nytt läkarintyg så vi kan få mera assistanstimmar
 Lite kring att jag stänger in mig i min värld
 Angående Autism
 Angående en VEP undersökning
 Om syresmätare
 Och lite kring sömn medicinen
 Utslag på händer & armar
 Ordna ett nätverks möte

Ja än sålänge har vi kommit på det...
Men tänker så de knakar...
Om ni märkt att vi gjort någon antydan här i bloggen på något vi velat ta upp med läkare så skriv en kommentar gärna, för är så lätt och glömma bort..
så att vi kan fylla på vår lapp här :]

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skrev innan om ett nytt möte där läkare mfl berättar om dig o ditt liv som ni hade en gång som ni funderade på att göra en gång till.

Det kanske är något att ta upp?

2009-03-30 @ 18:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0