Har ni träffat Lena?

image301

Det här är dockan Lena, jag minns inte om jag presenterat er för henne någon gång här?
Denna dockan fick jag när jag låg på intensiven 18 December 2006.
Sedan dess har det verkligen varit min favorit docka.
Jag kramar den och myser & busar med den, och drar av håret på den (nu mera har Lena bara en totte)

Man märker hur mkt Lena betyder för mig!

Lena var iväg på "operation" tillsammans med min kontaktperson Lena i 1-2 veckor.
Hon fick en platta inbyggd i magen/ryggen, så när jag kramar Lena så vibrera hon=)

På så vis får jag ett gensvar och märker att ngt händer när jag gör något.

Docken Lena är döpt efter kontaktperson Lena från habiliteringen!!

Lena står högst på min älska lista :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0