Fredagen den 13:de


Assistent Jennie kom till mig på fredag morgon och gav mig lite medicin och så :O) Sen bar det iväg för mamma & Jennie att träffa Sara så att dem sedan kunde på föreläsning.
Under dagen umgicks jag med papsen min & lillebror.

Pappa blev sjuker & även jag.
Så mamma kom hem tidigare så att hon kunde hjälpa pappa eftersom jag har en vild lillebror med ju.

Fick ut min sömnmedicin igår med, tre burkar så nu räcker det ett litet tag iallafall. Mamma är inte så bra på mattematik hur räknar man ut hur länge en burk sömntabletter räcker ? där finns 100tabeletter i burken och tar tre varje kväll..???

Så mkt mer hände inte på fredagen minsann !
En lagom mysig dag med min pappa & lillebror.. tråkigt bara att vi blev sjuka.

Kommentarer
Postat av: Natasja

Då räcker en burk i 1 månad! :)

2009-03-15 @ 07:47:12
URL: http://izabellemino.blogspot.com
Postat av: Mia

En burk räcker i 33 dagar tror jag, är inte heller bra på matte.

2009-03-15 @ 14:49:58
Postat av: mia

En burk räcker i 33 dagar tror jag, är inte heller bra på matte.

2009-03-15 @ 14:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0