Epilepsi anfall

Mamma hon ska börja forska lite kring hur man ska få mig till ro på olika vis på kvällen för att kanske få en bättre sömn, ni som känner mamma ni vet hon forskar hit & dit alltid om mig.
Vi får väl hoppas hon kommer fram till ngt vettigt.

Fick just avbryta bloggning en sväng då jag fick mig ett kraftigt epilepsi anfall :O( sex minuter långt som alltid, blir att ringa sköterskan imorgon för att kanske boka en träff med min doktor.

Mamma kom & tänka på att spela in mitt anfall nu iallafall, inte direkt hon kommer på ju vid de tillfällen, men just när ja fick anfallet satt mamma med sin kamera och höll på så då slog det henne att filma en del av mitt anfall så att de kan visas när mamma ska ha utbildning om min epilepsi med assistenterna. Känns jobbigt för mamma och filma mitt anfall, men sånt måste göras ju.

Dock är det ngt jag inte lägger upp på blogg eller överhuvudtaget på internet, mina epanfall filmer, då mamma har sett hur folk skojjar om sånt överallt på nätet och mamma vill inte att en anfallsfilm att ngn ska skojja om den på mig, det hade sårat och gjort mamma jätte ledsen ochr iktigt förbannad.

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Anette la Fleur

Nej sånt ska inte läggas upp på nätet, Mathilda. Det är bra att ni inte gör det, men det är jättebra för oss som jobbar med dig att få se det. Det är en duktig mamma du har som tänker på allt.

Kram

2009-08-29 @ 08:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0