Dagisplatsen uppsagd !


Under en längre tid har vi varit inne på säga upp min dagis plats, pga. att det inte funkar så bra med dagis, men nu har vi iallafall gjort ett försök.

Dels för det inte funkade med dagis
Dels för jag blev sjuk så ofta
Och för min sömn den går i vågor
Det blev för jobbigt helt enkelt

Vi känner nu att assistans åt mig är mkt bättre, då finns där en människa för mig hela tiden som hjäpler mig med all stimulans & träning jag behöver ha.
Jag vet att det är viktigt att träffa barn med, och det finns ställen överallt i kristianstad man kan göra det. Nu blir jag inte förkyld lika ofta osv heller vilket är jobbigt för mig att bli.

Sedan min nuvarade assistent börjat jobba med mig, så har det hänt mkt i min utveckling, dock inga enorma stora grejer men där har hänt iallafall och det är ju jätte positivt !

Vi skulle ha sagt upp platsen på dagis för ett tag sen, men mamma har inte kommit till skott. Men idag så fick vi en lapp att fylla i så nu är det gjort. Jag har ju inte varit på dagis sedan ngn gång i Januari.

Tack för den dagistid hos er där jag var, tack speciellt till dig M som jag var med först <3
Men nu springer jag vidare i livet och är med assistenter & andra barn istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0