BRH, Minns ni?

Minns ni det jag berättade om BRH som jag och mamma ska bo ?

Idag ringde psykolog där ifrån, en super trevlig psykolog som verkar vara så förstående och allt, så det kändes kanon för mamma.
Nu har vi fått veckorna då vi ska bo där.
Blev tre veckor som vi ska bo där.

Allt hon sa lät himla positivt och bra, så ser framemot detta samtidigt som det känns lite nervöst såklart.
Nu är det ju verkligen INTE långt kvar tills det är dax.
Vi måste införskaffa en stor resväska som går att dra efter sig så vi får plats med allt.
Som tur va så kunde dem ordna dem stora sakerna som ståställning och stol, skönt det.

Hoppas alla nere på BRH är lika trevliga som psykologen som ringde :]
Då kommer vi att trivas.

Vad mkt egen tid jag kommer få med mamma YEHHOO !!
Men jag & mamma kommer sakna pappa & lillebror massor.. hoppas dem hälsar på någon dag.

Ja då kan vi börja planera mer nu då ju, när vi har veckorna och allt som vi ska vara där.

Blir nog inte något bloggande medans vi är där men sju mil långa bloggar efteråt..
Men om Mamma skaffar trådlöst internet så funkar det också ju.. eftersom mamma har bärbar dator..
Hoppas hon hinner ordna det så att hon kan roa sig med något på kvällen när jag sover.
Nu ska jag fortsätta se på tvn medans assistent sara viker tvätt.
Puss på näsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0