Bästisen Jacob

Idag fick jag ett jätte fint kort av dagis där jag gick, jätte snällt & fint.
Tack så mkt alla barnen på dagiset !

Min assistent har fyllt i lite frågor som mamma hon fixade ihopa för att kolla hur assistent trivs & hur allt går helt enkelt. Det var toppen roligt att läsa att allt är så positivt :O)
Det är skönt att känna att vi har en fast assistent nu att förlita oss på.

Om ngr timmar så kommer en som sökt tjänsten som timvik.. ... kul !

Hoppas jag snart kan få träffa bästisen Jacob, jag berättade lite om han för Kristianstadsbladet oxo, måste ju berätta om min bästis såklart :O) Eller ja, mamma fick äran och berätta hihi. Jag satt bara och yrade i "nattmössan" hihi och skrattade. Tur jag är van vid kameror haha för idag blev jag en riktigt fotomodell ;O)

Jag är sugen på andys lekland ngn dag snart, ngn som vill "dejta" med mig där ?? Vore skoijgt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0