Bästis sover över


Godkväll på er !
Idag så kom ju min bästis Jacob hit här, med sig hade han sin mamma och massa saker.

Vi startade dagen tillsammans med att titta på film. Ariel & askungen, mkt poppis det från både min & Jacobs sida.
Jacob fick låna min stol så stog jag upp i ståskalet.

Vi har busat massvis inne i min "svarta hörna" på rummet, även lillebror var med lite. Lillebror ägnade sig att hela tiden vilja sätta napp i Jacobs mun hihi så sött.

Jag och Jacob va lite blyga mot varann lite först när vi låg där på röda mattan, så vi vände varandra ryggen mot hela tiden. Men sen så kom vi igång och busade & stojjade en bra stund
Mamma la massa bollar & saker som låter när man rör på dem, så det va jätte roligt tyckte jag & Jacob.

Efter våran middag, så mös vi med mamsen på min gröna puff. Jätte gosigt ! Jacob var himla intresserad av mitt hår. Och jag var intresserad av Jacobs sond i näsan, jag fick tag i sonden men som tur va så var mamma kvick och tog bort min hand. Vi gosade en låååång stund. Sen ville Jacob kela med vuxet sällskap.
Pappa min låg ju på soffan så Jacob "hoppade" upp till honom och gosade där, dock så somnade dem både med en sväng hihi, sömntutor.


(Jag & Jacob)

Så jag & lillebror och mamma vi pysslade/målade under tiden.
Varit jätte rolig dag att ha Jacob hos mig !


(
(Bild t vänster: ger pappa Jacob mat) (Bild till höger jag & Jacob busar)

Nu så har jag nyligen myst med pappa & nu är jag lagd i sängen med mat & medicin i mig. Även Jacob lagt sig och sover. Lillebror somnade redan vid sex tiden, han va nog tröttig.
Vi äldsta barnen fick va uppe lite längre :O)


(Jacob & jag)

Godnatt på er, nu måste jag sova ruset av mig så jag orkar leka med Jacob imorn när vi vaknar :O)
HEJDÅ


(Pappa & Bästis Jacob)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0