ANFALL IGEN!

Men NEJ!!
Ett anfall till idag för en stund sen, nu får det väl ändå vara nog.
Detta går ju åt helt fel håll !!!!!

Ett stort anfall IGEN fast "bara" på 6minuter denna gången, men ändå långt nog.. Men förgående idag var ju på 7minuter.
Och det tidigare idag hade efter ryckningar efter en stund.. detta nu ikväll så fick jag en frånvaroattack efter en stund..  Så egentligen fyra anfall... fast olika.. SUCK PÅ DET !

Måtte detta snart bli bra.. men för att det ska bli det.. får nog ändringar ske.. om det kan bli bättre..
som sagt det är en svårbehandlad epilepsi... ( just när jag skrev denna meningen kom jag underfull med dem som påstår att man kan begära att få bort alla anfallen, NO WAY ni vet inte vad ni talar om)

Mamma ska bränna ut på en skiva ngr av mina anfallstyper att ta med till min doktor på torsdag. Och så ska vi ta med de senaste anfallslistorna tänkte vi.. och lite annat..
Hoppas doktorn har mkt tid över för oss !
Får kanske ändån avboka Lena & Annsofie tyvär.. men jag vet att dem förstår det mkt väl isåfall.
Vi får se.
Märkte att Lena ringt mammas mobil idag så får ta och ringa upp henne minsann.

Men nu får de inte komma fler anfall, mamma vill knappt gå och lägga sig bara.. :[
Inte undran på att Mamma är nattuggla..
Hade varit skönt för mamma & pappa att ha personal alltid trots att de e tufft att ha andra i sitt hem, men samtidigt vet dem då ju att någon håller koll på mig.
MEN nu är det ju försäkringskassan vi talar om.... alltså FÖRSENINGSKASSAN!

Godnatt igen

Kommentarer
Postat av: sanna

det heter inte underfull... underfund heter det... stört mig på det i flera inlägg nu.. :)

2009-04-01 @ 07:35:18
URL: http://muffs.blogg.se/
Postat av: d

Det är dialektalt. Finns många som säger så.

2009-04-02 @ 22:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0