Skinktimbaler




Mamma & jag haft ensam tid idag, det stormtrivdes både jag & mamma med.
Mamma nämnde att hon saknat det väldigt mkt, så lite justering på assistans tiderna kommer det att bli.

Vi var och hämtade min nya mat som vi beställde.
Kött & Fisk timbaler. Grönsakstimbalerna hade dem tydligen inte beställd (suck)
Klockan 14 målet så provade jag att äta skintimbal med vitlöksås till,
det var ruskigt gott tyckte mamma.. nog jag också men jag var lite osäker.. hoppas de blir bättre.
Mamma mosade ner det och blandade runt med vitlöksås (jag älskar vitlöksås) och körde på med nappdoppningen det gick lite lite bättre.

Maten när man får den i mun kan man nästa beskriva som att man stoppar choklad i munnen, det smälter så gott som.
Mamma åt upp resterande som blev över på tallriken hihihi, och min nästkusin (eller vad det nu blir) Elsa hon tyckte med det var jätte gott :)

Mamma & Jag var och hämtade Elsa på skolan, vi tre hamnade i ett SPÖREGN !!!
Men vi hade roligt ändå, jag satt ju skyddad med regnskydd över vagnen, men mamma & Elsa fick ha paraply och det va ju inte de enklaste när de blåste. Elsa tyckte de va jätte skoj när paraplyet blev bakvänt. hihi !

Nu så leker jag & Elsa på lillebrors rum, passa på röra hans saker när han är på dagis ju.
Han är ju rätt ego ibland.


Kommentarer
Postat av: Emma

Tur att du provar timbalerna först så att jag vågar, Mathilda! Haha! Fegis som jag är ;)



Otur ni hade med regnet där. Det har varit jättekonstigt väder idag ju, sol och regn om vartannat. Och när det har regnat har det ju VERKLIGEN regnat!

2009-06-03 @ 15:43:03
URL: http://emmixen.se
Postat av: Anonym

Då luktar du gott i munnen nu;) hihi

2009-06-03 @ 20:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0