Gnagade mig på näsan



Igår var det tisdag, det var ett lustigt väder.
Först va det riktigt varmt och skönt ute, sen blev det regn & åska.
Men sedan fint igen !



Passade på sitta i min sittstol utomhus i parken här vid, så härligt.
Först va jag lite kinkig men gick över rätt fort.
Teddy var också ute och gosade i gräset, jag fick en & annan puss eller hångel hahaha ;-) Han pussas rätt ordentligt!
Han "gnagade" mig lite på näsan med, men då blev jag arg på han sen gjorde han inte det mera.



Vet inte om jag berättat, men vi har höjt min nyaste medicin i måndags så nu hoppas vi anfallen börjar bli färre så att jag slipper byta medicin igen.
Ska ngn dag snart till provtagning och ta blodprov för att se hur min ena epilepsimedicin ligger.
Hoppas mina anfall kan försvinna helt igen ngn gång så jag kan få utvecklas mera kanske.
Det märks ju tydligt så fort jag inte haft anfall på ngr månader så utvecklas jag mera, så fort anfallen sedan kommer tillbaka så backar jag ngr steg i utvecklingen.



Idag så har pappa & mamma jobbat med mig.
Jag, mamma, pappa & Teddy var på promenad sen var vi parken och gosade.
Resterande av veckan ska mamma/pappa jobba med mig.
Dem gillar inte att göra träningar med mig så mkt, känns fel att behöva göra med sitt barn tycker dem.. men såklart vill dem mitt bästa och gör det ändå.
För jag har ju världens bästa mamma & pappa.



Teddy får inte komma så mkt nära mig så ofta ännu, han är ju så liten och tuggar gärna på mig men han slutar ju såklart när mamma säger nej till han, men sen provar han ju nästa gång med hihi... Lillebror säger ju till han själv mest så han klarar ju det, men Teddy får träffa mig mest när mamma/pappa är med på golvet, så ja kan inte ligga på resonansplattan själv eller så. Men ju större han blir så ju mindre biter han förhoppningsvis.. Han kommer bli min kelbjörn, mamma är lite taskig hon tillåter inte att jag får ha han i sängen.. suck för mammor ibland asså....
Så vi får busa på golvet!!



Nu så är minsann vår resa till Skånes Djurpark inbokad, ska bli sååå roligt att känna på alla djuren (dem man får känna på) och kanske åka vattenrutschkana,bada, åka minitraktor, rida häst osv osv.. Skoj skoj !!
Nästa vecka ska vi åka dit och det kommer bli en heeel dag vi är borta.
Och det kommer nog bli fler omgångar än en denna sommaren som vi åker dit faktiskt, perfekt resa tycker vi.


Kanske blir det även en tur på marknad nästa vecka, vi får se men jag hoppas på det.
Men det beror på om vi kan ta oss dit vi har ju ingen bil.. och marknaden ligger ju mitt ute i ingenstans SUCK !!!
Vi får se, HOPPAS !
För de skulle va skoj för där är så mkt som jag tycker om på marknade, det är där Mamma hittar mkt leksaker till mig som jag tycker om och uppskattar.

Nu ska jag sova
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Emma

Somriga bilder!



Skoj med Skånes djurpark! Jättesynd att jag inte kunde följa med denna gången, kanske kan jag nästa!!! Ska verkligen försöka!



Sov gott tösabit

Kram

2009-07-15 @ 22:30:49
URL: http://emmixen.se
Postat av: Lena

Hoppas också att anfallen blir mindre. Kan ju ta lite tid innan man hittar rätt medicinering men hoppas att det ska gå vägen denna gång. =)

2009-07-16 @ 13:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0