Morbror



Idag har jag varit på ett humör som är såhär "vill vara för mig själv", det va knappt ett taga jag ens ville sitta vagnen.
Men en sådan envis mamma så var jag illa tvungen platsa ändan i vagnen.
Och där satt jag minsann från halv elva tiden på förmiddagen fram till cirka tre på dagen.

På promenad var vi hela familjen, fika, var i djuraffären så Teddy kunde välja godis osv.
Sen badade ju lillebror ute på gården i sin pool men jag kände inte för ngt sådant, istället satt jag och sov i vagnen.. funkar lika bra minsann :-) 



Mormor varit här idag så jag mysit med henne mkt, även gosat med mamma mkt i soffan.
Efter vår promenad och lillebrors bad så var vi alla trötta.
Lillebror och jag somnade på studs när vi kom in.




Det märks tydligt på mig när mamma inte mår bra, för då blir jag på halvdant humör... :-/

Varenda kväll har jag börjat bli så orolig, så tråkigt.. Vi längtar här hemma just nu till sverige "öppnar" igen.. sverige stängs ju på sommaren känns de som när man har så mkt kontakter man behöver genom hab doktorer osv.
Och vi är ju väldigt beroende av alla sånna kontakter tyvär, och oftast alltid när det är semester tider.
Otur värre !

Nästa vecka så har minsann en till tagit plats att följa med till Skånes Djurpark, ska bli jätte skoj.
En jag träffar väldigt sällan. Nämligen en av mina morbrödrar ska följa med :-) Jippi !!
Moster Michelle ska inte följa emd hon ska på resa med sin kompis till Öland.
Så morbror kommer redan dagen innan och sover här, sen får vi se hur länge han stannar hos oss.
När vi tröttnar eller han tröttnar :-)

Längtar till nästa vecka, fattas bara att ngt ska gå snet :-/ men håll tummar och tår allesammans på att vi får en efterlängtad bra vecka !!!!

GODNATT

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jobbigt att du och mamma inte kan få må riktigt bra, men fint att ni har varandra! Hoppas utflykterna nästa vecka och besök av morbror kan ge lite positiv energi!

2009-07-18 @ 10:20:34
URL: http://absolutanollpunkten.wordpress.com
Postat av: Emma

Klart att allt ska gå bra, nu är vi positiva! Ska bli jätteskoj på marknaden och jag hoppas att ni får kul på Skånes djurpark!

Jaaa, snart öppnar allt igen, jag längtar också!

2009-07-18 @ 10:44:14
URL: http://emmixen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0