Första doppet i år


*jag och jacob*


Hej på er !
Blir inte så mkt bloggande när det är så fint väder ute med sån mamma som jag har, hon älskar vara ute i fina vädret.

Tyvär slutade jag sista dagen i Juni månad med ett anfall, men sedan dess har jag hittentills inte haft ngt.
Igår kom ord. ass tillbaka, jag skällde minsann lite på henne under dagen hihi.


*lillebror tycker att han är jätte rolig och sprutar vatten på mig, men han är knas för han hade pipen riktad mot sig själv hihi*


Idag så gick jag och min ass och mamma, pappa, lillebror, moster michelle & hennes vän Malin till våra bästisar.
Linda & Jacob nämligen!
Vi kom dit där strax innan elva på förmiddagen, då började jag med att äta lite.
Sen låg jag & Jacob och busade och gosade i ett par timmar till klockan halv två ungefär under parasoll.


*Jag, mamma & lillebror i poolen*


Jacob slet av en jäkla hårtuss på mig idag utan att jag sa ett ord, lustigt för alltid när han drar mig i håret brukar jag få "läxa" upp han ;-)


*jag och mamma i poolen*


Jag har minsann badat första gången detta år utomhus idag, i Jacobs pool.
Och SKÖNT va det !
Jag som har alltid hatat bada kall vatten helt plötsligt har de vänt.
Så jag badade lååååång stund med lillebror, moster michelle & mamma.
Hääärligt va det.


*jag och mamma igen*


Sen när vi begav oss hem somnade jag på studs, ansträngande och bada med massor med bus.
När vi kom in till staden åt vi glass, och det gjorde jag med :-)
Roligt !!! Jag äter kalla ting och jag badar i "kallt" vatten inte helt fel det inte hihi.
Två framsteg på mindre än 1vecka, kanon sånt gillar mamsen.
Mer och mer känner man igen mig sen förut.


*redo för hemfärd*


Skönt jag kommit så pass långt fram sedan jag var jätte dålig, glädjande !!!

När vi kom hem va det tid för middag för min del för jag kunde ju inte vara med & grilla korv tyvär.
Men mamma kom på nästa gång kan ja grilla mina timbaler liten stund i folie ;-)
Så när ja kom hem blev det potatismos, grönsaker & skinka.


*jag och lillebror*


Direkt därefter duschade mamma mig och smörjde sen in mig i aftersun lotion.
Och jag har minsann blivit rätt brun idag :-) FINT !!

Nu sover jag som en stock och det gör jag rätt i.
Man blir ju trött efter lång ute dag.
Men de e det värt minsann !!


*näsan hittar man alltid* hihi*


Imorgon är jag med ass läääänge ! i 11timmar minsann, får se vad vi ska hitta på för skoj.
På lördag ska jag gå på kristianstadsdagarna :-) med pappa, lillebror & mamma.

Nu så ska jag sova vidare så mamma kan få blogga lite på sin blogg med.

Hoppas ni haft en bra dag ???

nattinatt

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Du vekar ju ha haft en helt otrolig dag idag ju. Så roligt. Inte så kul att du hade ett anfall för någon dag sedan, men det är ju bra att det i alla fall blivit mycket mindre.

Hoppas du får en lika bra dag i morgon, med en massa bus.

Kramar från Ulrica.

2009-07-02 @ 22:56:43
URL: http://mammatillalvin.blogg.se/
Postat av: Elsie

Va bra att det är sådana fina dagar och att du kan bada Både du och lillebror är riktiga sötnosar Hoppas ni får en fin dag i morgon också

sov gott

2009-07-03 @ 00:08:04
Postat av: Jessica

Det är så kul att höra om dina framsteg Mathilda. Vad härligt att du kan njuta av glass och svalkande bad i sommarvärmen. Och vad bra idé att testa grilla timbalerna nästa gång - hon är smart din mamma :)

2009-07-03 @ 01:09:32
URL: http://absolutanollpunkten.wordpress.com
Postat av: Anette la Fleur

Vilken härlig dag du haft Mathilda.

Ja, det blir nog gott att grilla timbalerna:)

Kram

2009-07-03 @ 07:50:23
Postat av: Malin

Ni verkar haft supermysigt! Skoj att du gillade att bada. kram

2009-07-03 @ 08:13:21
URL: http://lantani.blogg.se/
Postat av: Tina

Härligt att du vill bada i en kall pool det är så skönt att svalka sig under varma dagar. Jag blir riktigt avundsjuk när jag sitter här i värmen på kontoret. Som det låter nu kommer du att få en kanon sommar om du fortsätter att prova saker du inte gjort tidigare!

2009-07-03 @ 08:25:54
Postat av: Emma

Åh vad mysigt med att få bada, jag hoppas du plaskar mycket nu i sommar :)



Min dag har varit kanon bra!

2009-07-07 @ 04:35:24
URL: http://emmawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0