Sjukling

Någon tripp för mig på marknad imorgon blir det inte, för jag har blitt sjuk. Ni vet febern jag hade? den försvann men istället har jag då fått blåsor/prickar i munnen som heter höstblåsor. Inget vidare skönt så alvedon och xlocain kureras jag med nu. Och verkligen INGEN mat i munnen. Sen vet mamma inte om jag har ont i halsen eller ej men troligen har jag det också eftersom blåsorna. Man kan även känna sig dålig, det vet vi inte heller om jag gör.
Jag är nöjd och glad trots det som tur är.

Så imorgon blir hemma dag tillsammans med nya assistenten och familjen.

Kommentarer
Postat av: Anette la Fleur

Tråkigt du ska bli sjuk Mathilda, Hoppas du blir bättre snart, vi ska hitta på mycket skoj tillsammans.

Kramis

2009-07-20 @ 21:17:28
Postat av: Malin

Usch då lät inte alls kul med blåsor i munnen, förstår att ni skippar maten i munnen ett tag! Krya på dig tjejen!

2009-07-21 @ 10:49:42
URL: http://lantani.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Usch, vad tråkigt att du blivit sjuk. Hoppas du snart blir frisk igen o har det bra i alla fall.

Krya på dig.

Kram från Ulrica.

2009-07-21 @ 15:58:34
URL: http://mammatillalvin.blogg.se/
Postat av: Elsie

Stackars lilla Mathilda har du inte nog utan skall även ha blåsor i munnen som gör så förbaskat ont. Hoppas och tror att din duktiga mamma snart får bukt med eländet

Kramar Elsie

2009-07-21 @ 21:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0