Rally bana



Mina blåsor har äntligen blivit mkt mkt bättre, så härligt !
Hoppas dem försvinner helt med någon dag.
Ingen mat i munnen får jag för än dem är borta helt så de inte ska göra ont och skrämma mig.

Idag är de min ord. ass sista dag semester så hon kommer tillbaka imorgon jag ska skälla på henne att hon varit borta så länge, hihi det brukar jag göra ;-) Sikken lyx, imorgon har jag två assistenter samtidigt !!!
Både min ord och min nya som fortfarande går bredvid.

Idag så har mamma äntligen ikväll köpt tejp till min rally bil, vi drog ju bort den gamla tejpen för ett litet tag sen för den va så sleten. Nu sitter där ny minsann, för mamma har gjort ny bana till mig.
Blev ingen runda i hallen denna gången, men köket och mitt rum blev det.
Tråkigt min rally bil inte vill komma över "trösklen" in till vardagsrummet för det hade ju verkligen varit upplevelse att köra in där. Jaja det får duga !

Imorgon ska jag minsann köra rally bil, var ju så längesen nu..



Här byggs det rally bana för fullt, mamma provade att skippa det vita tejpet och det funkade fin fint.







Så nu står min rally bil på laddning, så imorgon är det bara till att "tuta" och köra... :-)

Jag har börjat få väldigt orolig sömn på kvällarna på sistone, åå vad man längtar nu tills hab och allt startar igång igen.
Måste ha ett snack med dr kring epilepsin och kring min sömn snarast snabbt !
Vill ju gärna snart på en vikt kontrol också även längd.

Ska bli intressant och se hur lång jag blivit och om jag gått ner eller upp i vikt.
Hoppas jag stannat i vikten och blivit längre.

Nu har mamma minsann varit och inhandlat lite smått & gott till assistenterna.. tar lite åt gången, bara för det går på vår assistansomkostnad behöver vi ju faktiskt inte köpa det dyraste, man kan ju faktiskt ändå tänka ekonomiskt minsann !
Så lite plåster och lite sådant inköpt, ska köpa in en pump handsprit också för det går åt rätt mkt och det är ju positivt att det går åt mkt för då används det ju. Såg att Classes har erbjudande på billiga handdukar osv, så kanske ta en tur dit imorgon ;-) Dessutom får man ju rabatt också hihi.

Nu blev ni lite uppdaterade minsann !
På onsdag blir det antaligen till sjukhuset på morgonkvisten och ta blodprover.

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Så roligt att du fått så du kan köra din rally bil igen :)

Då får du ha det så¨kul när du kör i morgon.

O hoppas att din sömn blir bättre snart. Det är inte alls roligt att inte få sova som man behöver.

Ha det bra. Kram från Ulrica.

2009-07-27 @ 23:15:16
URL: http://mammatillalvin.blogg.se/
Postat av: Lena

Förstår att du tycker Rallybilen är rolig Matilda. =) Men hur funkar den, kan du inte berätta lite om den, vad tejpen är till och så? Sköt om dig!

2009-07-27 @ 23:55:41
Postat av: Emma

Nämen vad roligt att du har fått en ny rallybana, jag gissar på att du kommer köra den många gånger..



Jag hoppas allting är bra med dig lilla vännen!

2009-07-28 @ 02:46:19
URL: http://emmawik.blogg.se/
Postat av: Anna Svensson Crona

Häftigt men ny bana! Kör så det ryker!



Skönt att blåsorna är på väg bort. Det kunde ju gått snabbare tycker man ju.

Hoppas de på hab kan hjälpa dig så du slipper ep.n



Anna o Axel

2009-07-28 @ 14:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0