Promenad

God kväll

Idag så blev det en visning hur en dusch rutin går till här hemma för min nya assistent, och det kändes bra.
Hon fick välja nagel lack så det blev lila glitter, så för att matcha så blev det lila strumpor och lila tröja och lila toffs !



Haft bokläsning idag, jag slocknade en sväng men de gör jag rätt ofta vid bokläsning.
Idag fick vi även Knill rutinen visad, den gick väldans bra. Jag försökte lura Mamma att jag somnade men hon tror inte på mig längre i dem fallen, attans !

Blivit bus, suttit och lekt med nya ass i min sitt stol och lekt på resonansplattan.
Nya ass sköter maten helt själv om dagarna och det funkar bra, när sen mamma känner sig redo och även ass så får hon börja ge mig mediciner också. Ta en sak i taget !
Varför vi har så lång bredvid gång är för jag inte vill göra alla saker samma dag, därför blir det så långt och många timmar, men det är ju ett måste så att allt fungerar som det ska.




Blev en tur ut på promenad idag tillsammans med familjen, hunden & nya ass.
Hur mysigt som helst, jag sov mest i vagnen men va lite vaken också, åkte ju på kullersten ;-) vilket jag älskar !
Vi var ute ngn timma och det var skönt.

Under eftermiddagen har jag busat och även gosat i soffan med mamma & lillebror.
Nu sover jag !



Massor med gos framför tvn, mamma & lillebror åt lite popcorn även.



Sen fick pappa lyfta in mig till sängen så jag kunde sova.



Imorgon skulle jag egentligen ta blodprov, men kom på att vi får ta det på måndag istället.
Imorgon så kommer ass klockan sju precis som de andra två dagarna, klockan sju börjar man alltid om de inte e kvälls eller natt pass förstås.
Bästis Jacob skulle komma imorgon en sväng, skojigt :-)

Även imorgon kväll kommer ju morbror Fabian hit och ska sova här, för han ska ju följa med till Skånes djurpark på fredag. Inga fler som ska åka dit på fredag?
Härligt och skoj att titta på alla djuren.
Ska se om där är ngn häst jag kan rida på med hjälp.

Nu ska jag sova vidare
GODNATT

*Förresten efter att mamma ringt apoteket idag om min beställda mat, så kom den minsann två timmar senare... jäkla tid de ska behöva ta ibland asså !!

Kommentarer
Postat av: Natasja

Vilken tid åker ni på fredag?

Får vi följa med om vi har möjlighet?



Låter som du haft en trevlig dag idag! :)

Kram från Mino (och mamma och Izabelle med förståss)

2009-07-22 @ 23:01:13
URL: http://regnbagsungar.pointblog.se
Postat av: joselyne

hej!!! det var ett tag nu som jag läste din blogg, alltid lika trevligt att få veta att du har det bra, din mamma är så duktig!!! roligt med ny assistent hoppas att det blir bra för er alla... vi ska också till skånes djurpark men ännu inte bestämt om det blir imorrgon eller på fredag, det beror på om det blir mycket regn på förmidagen!!!! annars så ses vi kanske där.

Önskar dig en fin dag tillsammans med din fina familj.

kram från joselyne

2009-07-22 @ 23:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0